• Fru Karlsson 2006

    Möhippa i Jönköping? Hjälp!

    Ska ordna möhippa för min syster i Nässjö/Jönköping... Bor i Sthlm så det är lite svårt att veta vad som finns....
    Behöver er hjälp! Tar tacksamt emot alla tipps!
    Spa, roliga uppdrag, restauranger mm.

  • Svar på tråden Möhippa i Jönköping? Hjälp!
  • Magglo

    Hej! I Jönköping har jag lite tips på vad man kan göra då jag ordnat ett antal möhippor nyligen.

    Arosfortet i Huskvarna+spa på Atlantis spa ( i samma hus, de har ett gemensamt pris om man vill göra båd sdakerna)

    Gocart vid axamo

    Chokladprovning på La Gott

    Paintball på Torsvik

    Relaxbad på rosenlund ( lite billigare än spa men mysigt)

    På en möhippa åt vi på restaurangen Taste of Beirut som har underbar libanesisk mat. Är man fler än 4 har de en supergod 12-rätters meny. På kvällarna har de magdansös så vi hade pratat med ägarna innan att dansösen skulle dra upp bruden så hon fick dansa lite. Lagom pinsamt och mycket roligt. Prisvärd mat!

    5-kamp i Gränna på rökeriet med yxkastning, lerduveskytte, golf, pilblåsning mm.

    Det var vad jag kom på för stunden! Lycka till!

  • johanna jkpg

    Hej,

    ser att en hel del föreslog Paintball, ett annat kanontips med minst lika mycket action är Soft-Airgun vid Frysen här i Jönköping. Det är billigare än Paintball, gör inte lika ont och känns mycket mer riktigt och coolt.

    Jag fick nämligen göra det på min hippa i lördags. =)

  • FruForsmark

    Hej, teama ihop med en vän till din syster som bor i Jönköping, tror det blir bäst.


    Rosenlundsbadet har spa och är trevligt sen så är vätterstranden alltid fin :) fanns en tråd för någon timme sedan där man ombads ange sin hippa/svensexa där jag skrev ner min (hade i jönköping) och den var toppen!

Svar på tråden Möhippa i Jönköping? Hjälp!