Förslag på fotograf i STHLM
Jag undrar om det är någon där ute som kan ge förslag på en bra fotograf i Stockholm??
Jag undrar om det är någon där ute som kan ge förslag på en bra fotograf i Stockholm??
www.karinskog.se
Karin är en helt underbar person. rekommenderar henne varmt.
Kolla in www.estethia.se/. Grymt duktig tjej!
www.lindisima.se/
Inte bara duktig utan verkligen trevlig och tillsmötesgående också!
Ja håller me Stardussty Lindsmima e grymmt duktig o ja tycker oxå "min" fotograf e lika grymmt duktig! Dom tar såååååå vackra bilder så man börgar nästan gråta när man tittar på dom!
www.aliciaswedenborg.com tipsar jag om. Hon tar jättefina bilder med personlig touch och är också en härlig person.
Vi gifte oss för några månader sedan och nu håller vi på att välja bilder, album osv.
Vill rekommendera varmt vår fotograf inte bara för de underbara bilderna men för all hjälp vi fick innan och särskilt den vi får efter vårt bröllop med fotograferingen! www.orasisfoto.se och www.orasisfoto.smugmug.com/gallery/4404610_pgY9u
Kolla www.studiolindstromi.se de har bra service och mänskliga priser de har sin atelje i söder. Lycka till
www.robertbjork.com de är en klippa med stor erfarenhet för lagom pengar
Kolla www.orasisfoto.se
Fantastisk!
Jag tycker juh självklart www.kickifotograf.se
ska själa ha henne på mitt bröllop den 5juli08...
Underbar som person och vi får en till fotograf som är lika superduktig han.!!
estethia hade jag kontakt med och träffade..sen HÖRDE hon INTE ENS AV SIG...
Så henne skulle jag inte ALLS LITA på tyvärr.....
dock fina bilder tar hon men man gör inte så som hon gjorde!!!
Lycka till
tänk på personkemin oxå:)
Vi har bokat Sandra Birgersdotter, och det kändes klockrent när vi träffade henne på konsultationen. Dessutom älskar jag hennes bilder!
Ni som är nöjda, vad fick ni betala? Och vad ingick i det priset?
www.saramartens.com
Hon kommer fota oss.
Vi ska ha Karin Skog
www.karinskog.se
Super trevlig tjej som är mkt erfaren!
Brigitte Grenfeldt ska vi ha, från champangegroup.se där sveriges främsta bröllopsfotografer är samlade Har även pratat med Kickifotograf och hon känns också kanonmysig, och fina bilder. Har även sett birgerdotters bilder och dom ser superfina ut dom med
Säger samma som EllaM!
Hon fotade mina "morgongåve bilder" och de blev jättefina!
Hon var jätterar och trevlig oxå!
Vi fick tipset här på BT wwww.studiolivia.se. Vi gifte oss för 3 veckor sedan och har precis fått bilderna. Vi är sååååå nöjda! Både jag och min man var extremt nöjda! Rekommenderar varmt!!! Hans fru som är super duktig sminkös fixade min sminkning
Hon är ruggigt duktig!
Jenny Hammar! Fantastiskt duktig, har tagit morgongåve bilder och hon kommer att fota vid vårt bröllop. Jätte trevlig och service minded! Känns hur bra som helst. Även hon är med i champangegroup.se
Vi ska ha en som heter Carolina som finns på Gotland,men även tar uppdrag i Stockholm!Hon finns i företagsregistret här på bt.Besök finastudio.com och se hennes vackra och unika bilder!