• lovika

Är detta en bra present? Hjälp!

Hej vänner!
    Jag behöver tips! Skall ge present till tärna och bestman. De bor inte ihop och har allt... massa smycken och prylar etc. Hittade en cool inredningsgrej, en stor Bautakudde (typ fräck saccosäck) Tror ni att de skulle uppskatta en sådan var??? Ser lite coolt ut på bilderna på sidan ludda.se en tjej som sitter i en sån och dricker vin och har det bra. Han kan slappa framför TV:n i en. Eller?? Snälla hjälp, eller kom med andra tips. Jag har lixom snöat in på denna grejjen. Puss och Tack!

• Svar på tråden Är detta en bra present? Hjälp!
  • AnnaochHenrik

Den var ju cool... Men jag skulle inte bli glad om jag fick den. Skulle mest undra var jag skulle göra av den, ärligt talat... Och då blir det ju ett visst tvång på att de ska ha kvar den i tid och evighet som en del av sitt hem också, eftersom de fått den vid ett såpass speciellt tillfälle, då kanske man inte bara slänger ut den om man blir trött på den.
    Så det gäller ju att de har plats, och om ni tror att de kommer använda den så är det ju en jättebra present!

• Piha

Nej, inget jag skulle uppskatta heller. Inredning är ju väldigt personligt och svårt att "ge bort" och vem har plats för en sån? Går ju knappt ens att stuva undan någonstans om man inte vill ha den framme utom när givaren kommer på besök =).

// P

• Fröken förväntan

Cool, men håller med Annaoch Henrik om att den inte är så lättgömd om man inte gillar den. Men å andra sidan är jag väldans inredningsintresserad och småkräsen och vill helst välja sådant själv. Om de har ALLT så kanske någon form av upplevelse kan vara en idé... en spabehandling, ett restaurangbesök med er o.s.v. Men du känner ju vännerna bäst och vet hur de har det hemma så om du tror att de gillar kuddarna så kör på, det är en cool present

• bara jag

Jag håller med AnnaochHenrik. Jag hade inte heller blivit glad för en sådan.

• hjärtansfröjd

Jag tycker att det passar bra med en upplevelse istället. Något som ni vill unna dem för deras insatser. Kanske en hotellnatt, konsertbiljetter eller presentkort på spa eller något annat som passar just för dem. Det är nog vad jag skulle uppskatta allra mest.

Svar på tråden Är detta en bra present? Hjälp!