Brudklänning i Luleå
Hej! Jag undrar om någon har tips på en bra bröllopsaffär i Luleå?
Hej! Jag undrar om någon har tips på en bra bröllopsaffär i Luleå?
Det finns Cinderella och Skräddarn.
Minns ej adresserna, men titta i telekatalogen, för de ligger rätt nära varandra. Lycka till!
Jag vet om två ställen i Luleå som säljer och hyr ut brudklänningar. Det är Skräddar'n och Cinderella.
Cinderella ligger vid Statoil inne i Luleå (vid varvsleden) och Skräddar'n ligger i samma kvarter fast runt hörnet mot HErmelinsskolan till (hoppas du förstår hur jag menar). Själv har jag köpt min klänning hos Skräddar'n men rekommenderar båda då jag upplevde dem som väldigt hjälpsamma även på Cinderella.
Skräddaren ligger på Tullgatan, mellan Statoilkvarteret och Hermelinskolankvarteret (bor ett kvarter ifrån). Cinderella har konstiga öppettider så ring och kolla med dem först då de verkar vara ofta i butiken i Piteå och inte så ofta i Luleå.
Petra
Cinderella i luleå har öppet en dag i månaden på lördagar...så ring och kolla annars tycker jag appselut (som lisabeth sa) att du skall åka till pite och gå på cinderella. där köpte jag min klänning och hon är så söt å gullig som har det...hjälpsam och säger vad hon tycker. Sen finns det även en i boden som hyr ut kläder. om du nu inte ska ta å köpa den på Ebay förståss....där kan man göra riktiga fynd har jag upptäckt..*s*
tack för era svar! ska ta en sväng i morgo och se om jag kan hitta nåt fint!