• Pandan76

Skor i guld, var hitta?

Jag har snöat in på att ha guldskor eftersom jag skall ha guld i buketten och i min make up. Men givetvis är denna säsongens skor silverfärgade (förra året var det guld som gällde).. Därför är jag desperat på jakt efter tips på gulfärgade skor. Helst med mellanhög klack och täckt nos..
    Någon som vet??

• Svar på tråden Skor i guld, var hitta?
  • martintherese

Jag hittade mina guldskor på skorett. perfekta, ljusguld med ballerinatå, rem runt vristen, tyvärr ingen hög klabb, bara 2 cm, men det är kilklack och det är perfekt när man ska gifta sig på gräsmatta :D Dom hade även ett par ljusguld med kanske 7 cm klass, dock va det en rosett på dom..

• ohlala

i sthlm på drottninggatan har de rea nu. affären ligger ganska långt upp vid drottninggatan 100 eller så.

• Joji

Finns guldskor i många "vanliga" skoaffärer nu! Dock tror jag knappt jag sett några med täckt nos...

• lycklig78

Nej ,det är mest sandaletter i skoaffärerna nu, men jag hittade mina på wedins i veckan på rea för 149:-

Det finns många fina på www.gojane.com annars

• starbelle83

jag ahr ett par guldskor i mitt galleri som jag ska ha, det är dock 10 cm klack men dom är såå snygga! Hittade på en liten skokedja som heter belle shoes, finns lite överallt, dom kan ju ha gulskor i fler modeller.. bara att ringa o höra

• Pandan76

Tack för alla tips!...och snabba är ni också. Nu känner jag mig lite lugnare och har flera ställen att kika runt på!
    TUSEN TACK!

Svar på tråden Skor i guld, var hitta?