Färg på klänning???
Jag vill itne ha en krit-vit klänning. Inte heller en beige. Kan man ha typ som "en kaffe med mycket mjölk"?? Förstår ni?? Alltså typ kaffe latte-färg?? Funkar det??? Hur resonerar ni kring färg?
Jag vill itne ha en krit-vit klänning. Inte heller en beige. Kan man ha typ som "en kaffe med mycket mjölk"?? Förstår ni?? Alltså typ kaffe latte-färg?? Funkar det??? Hur resonerar ni kring färg?
Klart du kan ha det, tycker man kan ha vilken färg man själv vill Jag ska ha en mörkröd
Hmmm... Var passar Ivory in i din skala? Är det mittemellan kritvit och beige?
Jag tycker man kan ha vilken färg man vill, att man ska utgå helt efter vad man gillar!
du kan ha precis vilken du vill. Finns inga regler för vilka färger man ska ha
Ivory???
Hur är det??
Jag ser det så här, från ljust till mörkare:
1.Offwhite (vitt) 2. Ivory (mjukare elfenbensvit) 3. Creme
4. Latte(mer nougatfärgad)
Jag ska ha guld!
bara jag: Tack för förklaringen! Då gillar jag nog Ivory eller Latte! Oj det här är inte lätt och ingen brådska heller men man vill ju spåna!!!! :) Tack
Garonne
Jag ska också ha nåt i guld. Färgen på min klänning heter light gold.... Så svårt att beskriva den. Påminner om latte men ändå inte så mörk men mörkare än creme..tror jag. Har du nån bild på din klänning?
Tyvärr inte. Var det klänningen i ditt galleri? Den var jättefin, men min är mycket mörkare, mer åt senapshållet. Det är ingen brudklänning egentligen. France Mode heter märket.
bara jag skrev 2008-04-07 20:30:33 följande:
Jo klänningen finns i mitt galleri. Det är den där modellen sitter. Ingen vidare bild om man vill se helheten på klänningen så därför har jag satt in bilder på andra klänningar som påminner om min. Färgen framkommer inte helle riktigt på bilden, en aning mörkare i verkligheten.
Det finns också diamond white, som ligger mellan white och ivory, sedan har vi ju light gold som är en favorit!!
(Själv tog jag ivory med sugar plum i trim).
vad tycks om champange färg? jag kommer nog köpa en creme eller champange färgad klänning :)