• 3barnsmamman

    danska rigshospitalet eller cambrigekuren

    hej igen

    jag lite desprat just nu har 10 kg att gå ner till min min målvikt vill gå ner till sommar
    jag har gått ner hjälp med viktväktare 15 kg men står nu helt still
    jag har kört med danska rigshospitalet för och tappade då 13 kg
    då höll det i sig i ca 2 år och jag mådde bara under hela tiden som jag gjorde detta
    men som sagt jag har tappat bort pappret där allt står på
    jag skulle vilja hitta eller finna någon som har den som kan skriva av den till mig
    men sedan har jag läst om cambrigekuren vilken är bäst bara jag får resultat fort och snabbt var finner jag detta samt var köper jag allt men som sagt jag efterlyser iallafall någon som har rigshospitalet

    tacksam för hjälp
    3barnsmamman

  • Svar på tråden danska rigshospitalet eller cambrigekuren
  • Nikajo
    3barnsmamman skrev 2008-04-07 18:29:26 följande:
    hej igenjag lite desprat just nu har 10 kg att gå ner till min min målvikt vill gå ner till sommarjag har gått ner hjälp med viktväktare 15 kg men står nu helt stilljag har kört med danska rigshospitalet för och tappade då 13 kg då höll det i sig i ca 2 år och jag mådde bara under hela tiden som jag gjorde detta men som sagt jag har tappat bort pappret där allt står påjag skulle vilja hitta eller finna någon som har den som kan skriva av den till mig men sedan har jag läst om cambrigekuren vilken är bäst bara jag får resultat fort och snabbt var finner jag detta samt var köper jag allt men som sagt jag efterlyser iallafall någon som har rigshospitalettacksam för hjälp3barnsmamman
    Cambridge köper jag på www.nailsbodybeauty.se/cambridgekuren fraktfritt. Kostar 23kr påsen, och kommer på en dag. Funkar kanonbra, och är gott! Värt att prova. Jag gick ner tio kg på 2v!
Svar på tråden danska rigshospitalet eller cambrigekuren