Fotograf i Växjö.....
Hmmm...det finns månag att välja på och priserna varierar...
Någon som kan råda, tipsa om duktig/kunnig fotograf? Önskar klassiska bröllopsfotografering, troligtvis helst inomhus.
Hmmm...det finns månag att välja på och priserna varierar...
Någon som kan råda, tipsa om duktig/kunnig fotograf? Önskar klassiska bröllopsfotografering, troligtvis helst inomhus.
Någon som är väldigt populär till vanliga klassiska bilder är Erntssons foto...
www.kronobergsfotografer.se/ernstsson_ake.html
Vi kommer att anlita MLI studio och emelie är en jätte trevlig och duktig fotograf.
www.mlifoto.com
andra tips kan vara:
Studio Visit, Daniel K. Johansson www.dkj.se , Bernts foto.
Har du någon erfarenhet av någon av dessa fotografer?
I så fall, vill du berätta vad du tycker...
Syrran och hennes man fotade sig hos Erntssons och jag har fotat barnen där när de var små. En vanlig fotograf, enkla klassiska bilder, trevlig. Studiovisit har jag sett bröllopsfoton från och de är fina och klassiska. Berntsfoto är sådär tycker jag. Han fotograferade dotterns konfirmation. Inga super bra kort tycker jag - andra kanske tycker att de är jätte fina...Daniel K har jag bara varit i kontakt med för att kolla priser, trevlig och de foton jag har sett är fina, lite annorlunda och personliga. MLI som vi kommer att anlita till vårt bröllop är jätte trevlig och hennes bilder är också personliga och lite annorlunda. Det beror ju på vad man är ute efter, men eftersom ni vill ha bilder inomhus och de ska vara klassiska hade jag nog anlitat Erntssons eller Studiovisit. Tag kontakt med dem och ta hänsyn till din "magkänsla". Lycka till!
Jag gillade Emelie på Mlifoto - jättetrevlig och bra fotograf.
Jag tog mina secret box bilder där.
Annars finns också M Studio www.mstudio.se
Hej! Vi anlitade Anders Andersson www.andersa.com till vår bröllopsfotografering, och blev supernöjda! Han är Halmstadbaserad, men tog sig gärna till Växjö för vår stora dag. Lycka till!