• ljuva maj

    Aaaahhhhh... 4 veckor kvar!!!! =)

    Kan inte fatta att det är sant... Jag ska gifta mig och det är snart. Vilka vuxenpoäng det trillar in på mig ;). Jag är så lycklig och galet kär, trodde aldrig att jag skulle få känna så här stakt för någon =). Har ett konstant pirr i magen och klänger på sambon dagarna i ända. Känner mig nykär!!! Någon annan som delar den här känslan? Det är bara att gratulera i så fall.

  • Svar på tråden Aaaahhhhh... 4 veckor kvar!!!! =)
  • paradisfågel

    Åhh grattis! Det mesta klart inför den stora dagen?

  • ljuva maj

    Nej, inte på långa vägar. Så jag antar att sambon får sig en känga emellanåt trots allt när han slöar till sig med planeringen;). När är det dags för er då?

  • paradisfågel

    Maj 2010, så har gott om tid kvar.. Ville säga grattis åt dig! Vi fick båda en wow-känsla innan idag.. Att vi faktiskt ska gifta oss! Haha. Vad har ni hunnit med?

  • ljuva maj

    De mesta stora prylarna är klara. Kyrka, lokal, transporter, resa, ringar, kläder osv. Men det är ju alla detaljerna som får en att vilja slita sitt hår... Just nu är det gästpresentationerna som spökar. Skriva någon klurigt och underhållande om 104 personer, bl.a. 89-åriga Berith och 2-åriga Ella. Det är hur svårt som helst. Skulle nog ha börjat 2 år i förväg jag också ;). Har ni bokat något eller är ni bara ute och samlar inspiration än så länge?

  • paradisfågel

    Vi samlar mest inspiration än så länge.. Finns ju så mycket valmöjligheter och så mycket att tänka på, så vi försöker hitta vad vi vill ha..

    Usch då! Har ni hunnit någonstans med gästpresentationerna eller precis börjat?

  • ljuva maj

    Har väl min släkt och vänner i stort sett klara. Men min sambos släkt är kvar och den är enormous... Det är lite svårt när man inte känner alla så väl som man skulle vilja. Man har inte direkt någon kuriosa om dem så det blir många samtal till svärmor. Hon kommer nog snart att börja para ihop Micke med någon trevlig ung dam som inte tjatar så förbannat... ; )

  • paradisfågel

    Haha! Han kanske kan hjälpa till med lite kul kuriosa då? Nåt får han ju göra

  • ljuva maj

    Helt rätt... Det är dags att visa var skåpet ska stå. Hade tänkt vänta till efter bröllopet att visa mitt rätta jag, men handpenningen är ju redan lagd på det mesta så det är för sent för honom att balla ur =).

Svar på tråden Aaaahhhhh... 4 veckor kvar!!!! =)