Billiga och fina skor
Igår var jag på skopunkten och fyndade ett par klassiska fina och sköna skor med lagom klack. 249:- Det fanns fler modeller, kika in på hemsidan om ni letar skor till bra pris...
Igår var jag på skopunkten och fyndade ett par klassiska fina och sköna skor med lagom klack. 249:- Det fanns fler modeller, kika in på hemsidan om ni letar skor till bra pris...
en favvo affär. där kan man köpa nya skor utan att få dåligt samvete. Samt
ja man kan fynda bra där.
själv snubblade jag över mina tänkta skor bara sådär..och var superbilliga, så då kändes det bra.
oj hade vist inte skrivit färdigt. Jag var nog inte säker om jag borde skriva det...
samt...
slippa ljuga om hur mycket skorna kostade
Wedins har också fina brudskor till bra priser, mina finns i mitt galleri
Här finns också en sida att beställa ifrån. Vet däremot inte hur bra dom är..
www.have2have.se/group.asp&sub=548
Okej, de lät ju jättebra:) En alternativ möjlighet om man inte hittar nå annat.. Tycker jag har så svårt att hitta riktigt bra skor som passar och som inte är en pina att gå i:)
skokanonen har också bra priser...
Köpte ett par jätte fina vita skor på skoboo för 50kr de hade jätte många fina skor där för samma pris, hade kunnat köpa hur många som helst hihi.
Vilka bra tips! Alltid bra med lite budgettips! Jag måste prova skor innan jag köper. Avskyr skor som inte sitter på bekvämt, börjar väl bli gammal... (33 år )
Jag hade dessutom ingen lust att slänga ut 5-600:- på ett par skor jag inte kommer använda igen eller åtminstone mkt sällan.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-06 14:29:43 följande:
Ja, jag tycker de är sköna. Och jag räknar med att de blir ännu skönare när jag gått in dem Ska nog ha en sån där "partysula" i också eftersom det är en lång dag.
Jag har också köpt ett par billiga skor! 299kr på Din Sko. Ett par helt vanliga, basic-pumps. Som hittat!