• RDF

Billiga och fina skor

Igår var jag på skopunkten och fyndade ett par klassiska fina och sköna skor med lagom klack. 249:- Det fanns fler modeller, kika in på hemsidan om ni letar skor till bra pris...

• Svar på tråden Billiga och fina skor
  • valkyriana

en favvo affär. där kan man köpa nya skor utan att få dåligt samvete. Samt

• Fenixx

ja man kan fynda bra där.

själv snubblade jag över mina tänkta skor bara sådär..och var superbilliga, så då kändes det bra.

• valkyriana

oj hade vist inte skrivit färdigt. Jag var nog inte säker om jag borde skriva det...
    samt...
    slippa ljuga om hur mycket skorna kostade

• Pumpkin

Wedins har också fina brudskor till bra priser, mina finns i mitt galleri

• Jessica o Daniel
    Hjalmar skrev 2008-04-06 14:44:49 följande:
    Här finns också en sida att beställa ifrån. Vet däremot inte hur bra dom är..www.have2have.se/group.asp
    jag har beställt därifrån. o jag tycker mina skor är underbara.
  • Hjalmar

Okej, de lät ju jättebra:) En alternativ möjlighet om man inte hittar nå annat.. Tycker jag har så svårt att hitta riktigt bra skor som passar och som inte är en pina att gå i:)

• grabbarna

skokanonen har också bra priser...

• pallesj

Köpte ett par jätte fina vita skor på skoboo för 50kr de hade jätte många fina skor där för samma pris, hade kunnat köpa hur många som helst hihi.

• RDF

Vilka bra tips! Alltid bra med lite budgettips! Jag måste prova skor innan jag köper. Avskyr skor som inte sitter på bekvämt, börjar väl bli gammal... (33 år )

Jag hade dessutom ingen lust att slänga ut 5-600:- på ett par skor jag inte kommer använda igen eller åtminstone mkt sällan.

• propp

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-06 14:29:43 följande:

Wedins har också fina brudskor till bra priser, mina finns i mitt galleri
    Jag har provat dessa, men tyckte de var alldeles för hårda...tycker du de är sköna?
  • Pumpkin

Ja, jag tycker de är sköna. Och jag räknar med att de blir ännu skönare när jag gått in dem Ska nog ha en sån där "partysula" i också eftersom det är en lång dag.

propp skrev 2008-04-07 15:41:19 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-06 14:29:43 följande: Jag har provat dessa, men tyckte de var alldeles för hårda...tycker du de är sköna?
  • katjakaj

Jag har också köpt ett par billiga skor! 299kr på Din Sko. Ett par helt vanliga, basic-pumps. Som hittat!

Svar på tråden Billiga och fina skor