• Ellie77

Brudskor!

Har köpt ett par skor från scorett som e sååå snygga! Men klacken är hög, kommer troligtvis få ont men man vill ju vara fin! Hmm.. hur ska man tänka; bekvämt och fint eller risk för ont och jättesnyggt..? Skon finns på scorett, går man in på damskor hög klack så har modellen i grönt dom på sig.. vad tycker ni?

• Svar på tråden Brudskor!
  • lillaj

Gissa hur man ska tänka Nej, skämt åsido kanske något mittemellan är lämpligt, skor som är både fina och praktiska/bekväma!!! Mina "vanliga" Ivoryskor är jättsköna. Men om du är van vid höga klackar och sen går in dem ordentligt så kanske det funkar?!

• Kärlek ger näring åt själen

Det bästa är nog att försöka hitta ett par skor som du känner att du klarar av utan skoskav m m .. Det är så tråkigt att behöva ha ont i fötterna efter någon timme.

Ett annat tips/råd är att om ni tar av er skorna under bordet så se till att inte ha dem av för länge. För foten lär svullna och ni kan få problem med att få på skon igen.

Har du provat skon och tycker att de kan känns bra så kör på det Sjlv väkher jag en lägre klack och ett par andra skor att byta med

• Kärlek ger näring åt själen

som jag skriver *S* Själv väljer ska det stå *S*

• Ellie77

Vi ska gifta oss utomlands utan familj o vänner så det blir ingen mottagning effteråt, utan en middag senare på kvällen. Så själva skon under bröllopet behöver inte vara så bekväm att den ska sitta skönt en hel kväll också. Men det ska ju inte vara obekvämt under vigsel heller..

• Sarbacane

Skorna är verkligen jättefina. Klart du ska ha dem! Använd lite mer högklackat än vanligt fram till bröllopet så vänjer du dig säkert vid höjden...

• Stardusty

Har kört stenhårt på "kunna-gå-i-och-stå-i-en-hel-dag"-principen! Iom att jag gifter mig på hösten blev det ett par stövlar som skimrar i pärlemor och inte allt för hög klack.

• MissKay

Jag kör åxå på det att jag ska ju kunna gå och stå i skorna en hel dag :) Hittade ett par i helgen på skokanonen som jag ska försöka lära mej att gå och det bästa av allt var att det kostade bara 100 kronor :)

• Vinterbruden 08

JA riktigt snygga skor.. Pröva att gå med dom hemma varje kväll så att dom töjer ut sig efter din fot och som hon ovan skriver gå med höga klackar fram till bröllopet så går det fint.. Det var ju inte sååååå hög klack på dom här iaf Men är man van med att gå utan klack så..
    Du kan ju alltid ha med ett extra par skor som du kan byta till under kvällen, eller gör som min kusin under sitt bröllop, hon dansade utan skor

• Ellie77

Ja, blev helt förälskad i dom när jag såg dom, dom skrek att jag jag skulle köpa dom! :D. Är van att gå i klackar så jag är mkt kort men jag måste nog försöka gå in dom ordentligt. Det jag är orolig för är att det kommer ju varmt i italien och mina fötter kommer svullna men jag tar med några extra par, alltid funkar nåt!

Svar på tråden Brudskor!