• le dauphi­n
    Äldre 5 Apr 11:34
    4749 visningar
    11 svar
    11
    4749

    (KLICK: 7950)Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 3

    Den gamla tråden var stängd så jag öppnar del 3.

    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2648272.html

  • Svar på tråden (KLICK: 7950)Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 3
  • le dauphi­n
    Äldre 5 Apr 11:37
    #1

    De har hämtat min m2b idag. Hoppas att han får kul
    Nu sitter jag här och är lite nervös. Funderar på när det är min tur.

  • Pärlhö­nan
    Äldre 6 Apr 11:23
    #2

    Spännande
    Börjar själva att fundera när de tar oss (om), då våra kalendrar börjar att bli ganska fulltecknade på helgerna.

  • Annajo­han
    Äldre 7 Apr 08:36
    #3

    oj här hittar jag er igen....blir länge mellan varven här inne känner jag, jag och min m2b funderar just nu väldigt mkt på vart vi ska spendera bröllopsnatten, nån som har något att rek. skövde, skara, falköping känns som alternativen på orter. funderar på hotell eller kanske något annat lite orginellt.

  • Pärlhö­nan
    Äldre 7 Apr 09:11
    #4

    Hmmm jag tror att vi har 2 st del tre trådar nu...

  • tolont­a
    Äldre 7 Apr 10:16
    #5

    Tror det också... Det som talar för denna tråden är väl att den ligger rätt placerad, i Medlemsgrupper - Skövde...

  • tolont­a
    Äldre 7 Apr 19:00
    #6

    Jag letar Bröllopsmarsch för ingångsmusik, jag vill gärna ha en litet ovanlig, och har funderat på någon med lokal anknytning. Jag har hittat Lagmansboda bröllopsmarsch (kallas även Skara bröllopsmarsch) att lyssna på, den är fin. Men jag skulle vilja höra flera. Någon som vet något om Bröllopsmarsch från Västergötland? Har hittat noterna att köpa, men skulle gärna vilja höra den först...

    Någon som har hört den? Tror ni att biblioteket kan ha sådan musik? Helst på skiva, men noter funkar också...

    Någon annan som har kollat på lokala bröllopsmarscher? Finns det några fler?

  • Annajo­han
    Äldre 10 Apr 09:49
    #7

    nån som kan länka den andra tråden som e startad oxå

  • Mickes tös
    Äldre 10 Apr 14:57
    #8
  • le dauphi­n
    Äldre 23 Apr 14:56
    #9

    Nu har jag pratat med min florist och jag är mycket lugn...
    Hon har många bra idér

    Jag gav henne nämligen en lite utmaning med mitt färgval. Vi har Chokladbrunt (jag älska choklad) och blått ("some thing blue") som färgtema.
    Blå blommor som inte är färgade kan vara lite svårt att få tag på men det verkar som det löser sig för blommorna hon hade tänkt från början finns att få tag på en eller kanske två veckor till.

  • le dauphi­n
    Äldre 23 Apr 14:58
    #10

    Jo jag glömde en sak... vi lämnade in våra förlovningsringar igår för putsning och det känns tomt utan den på fingret. Man är liksom "naken" den har ju ändå suttit där sedan 2004-07-31

  • Ceasar­a
    Äldre 8 May 17:28
    #11

    Hej!
    Har ni hittat catering? Har börjat ringa runt men det verkar vara svårt att få en exempelmeny om man inte bestämt sig. Har ringt till eriks kök, de verkade sådär. Har ringt mathias catering och golfrestaurang, han var jätte trevlig och lät vettig. Men vi ska ju köpa en tjänst inte bli bästa vänner. Nån som hört om några som ska vara bra? I skövde alltså...

Svar på tråden (KLICK: 7950)Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 3