• Pricken

Kulig möhippa i Uppsala?

Hejsan hej!

Panik!!! Jag behöver tips på vad man skulle kunna göra på en möhippa i Uppsala! Är det någon som har blivit "hippad" där eller i närheten på ett trevligt sätt? Ev. datum för möhippa är den 31 maj, så det börjar bli lite stressigt...

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Kulig möhippa i Uppsala?
  • Elliot

Finns många skojiga saker att göra i och runt Uppsala, fast det beror ju förstås på vad du tänkt dig? Alnäs har roliga "äventyr", Fyrishov har bowling, relaxavdelning,mm. En annan brud jag hörde talas om fick gå en sminkkurs på Make Up Store. Ska också finnas möjlighet till ridning på islandshästar här i närheten. Hoppas jag gett dig nån idé!

• uppsala

Finns sumobrottning i en go-karthall på industriområdet nära Ö&B. Där kan bruden få möta alla tjejerna i sumodräkter. Faktiskt kul!

• Bröllopstokiig

Hej!
    Tack för tipsen som jag fått inför möhippan i Uppsala! Vi hade möhippan förra helgen och bruden tyckte att den var superskoj! Kul!! Vi började med en kidnappning i hemmet då bruden låg och sov och därefter var det smyckestillverkning hos en guldsmed på Drottninggatan 6 (precis brevis Mäster Arne). Bruden fick göra ett eget hängsmycke i form av ett hjärta. Sedan var det individuell kurs i simhopp på Fyrishov och avslutningsvis kurs i magdans på en libanesisk restaurang som ligger i korsningen St:Olofsgatan och Kungsgatan. Kan verkligen rekommendera att bruden får göra ett smycke - blir ett skojigt minne att ha kvar från möhippan!

Nu ska jag gå över till mitt nästa projekt och skriva ett tal till bruden eftersom att jag är tärna! Känns lite klurig, men väldigt skojigt!
    Hej hej!
    /Pricken

Svar på tråden Kulig möhippa i Uppsala?