• Fru D

Tips på roligt ankomst till möhippa

I morgon ska en barndomskompis till mig hippas!

Jag och en person kan inte delta hela dagen utan ska dyka upp senare på eftermiddagen. Jag har tänkt att det vore kul om vi kunde göra en kul entré, men min fantasi är som bortblåst.

Är det någon som har nåt bra tips?
    Jag har funderat på att komma in till musik (eller larmsignal...), men vilken i så fall? Hur kan vi överraska? Alla tips för en kul entré mottages tacksamt.

• Svar på tråden Tips på roligt ankomst till möhippa
  • bara jag

Haha..vad kul! Finns det något genomgående tema för möhippan? Isåfall kanske ni kunde knyta an er till det!

• Nessan

Och till vilken aktivitet kommer ni att dyka upp, och var kommer det att ske (i en park, på ett badhus etc)?

• Fru D

Vad jag vet är det inget tema. Vi kommer att dyka upp när de andra sitter i bubbelpolen.

• MrsFellerA

Kom in med snorkel och cyklop. Kanske simfötter?

• bara jag

Sparkcykel och några roliga kläder och hjälmar. Kanske en tuta

• Miss Blue

*fniss* bra förslag!

MrsFellerA skrev 2008-04-04 13:35:29 följande:
    Kom in med snorkel och cyklop. Kanske simfötter?
  • Ullis070707

Jag hippades för knappt ett år sedan och en av mina barndomskamrater saknade jag verkligen då hon inte var med från början av dagen.
    Gissa om jag blev förvånad då jag klev in bastun där vi var och spaade och hon satt mitt bland de andra! Först registrerade jag inte att hon satt där utan jag var tvungen att titta en extra gång.
    Att hon dök upp efter halva dagen när jag gett upp hoppet var verkligen pricket över i:et på min hippa!

• stenbruden

Snorkel o cyklop grejen är ju skitkul!!! Hade jag kört på

• Nessan

Lägg dessutom till en gräslig badmössa! (brukar kunna finnas till försäljning på badhuset och man förvånas över vilket udda sortiment det kan finnas ibland...)

stenbruden skrev 2008-04-04 18:16:16 följande:
    Snorkel o cyklop grejen är ju skitkul!!! Hade jag kört på
Svar på tråden Tips på roligt ankomst till möhippa