• Therece

SKOR!

Har varit ute o kollat skor idag...och det var svårt!! Någon som har bra tips på vart man kan hitta shyssta skor...? Vill ha relativt låga, glansiga inte kritvita spetsiga skor..

Tack på förhand!

• Svar på tråden SKOR!
  • chickpea

Titta i mitt galleri, de går att få i princip vilken färg som helst. Jag letade överallt efter ett par spetsiga skor med ca 5 klack. De här var de spetsigaste jag hittade i den klackhöjden och jag är supernöjd!

• SacredHeart

Ett tips: googla på "brudskor" eller liknande, så kanske du hittar ngt du söker.
    Lycka till

• balibaby

Kan rekommendera att Wedins har jätte fina brud skor.
    //Sofia

• Lindan77

Jag har ett par skor i mitt galleri, men brudskor vet jag inte finns i allafall på www.brandos.se

• Lindan77

vet jag inte om man kan kalla dom.....ska det ju vara. hihi

• Therece

Super snygga! Jag har dock gulddetaljer så silverspänne funkar inte -tyvärr!
    Tack i alla fall

chickpea skrev 2008-04-03 16:45:29 följande:
    Titta i mitt galleri, de går att få i princip vilken färg som helst. Jag letade överallt efter ett par spetsiga skor med ca 5 klack. De här var de spetsigaste jag hittade i den klackhöjden och jag är supernöjd!
  • Therece

Tack ni andra oxå för era tips!!!!!
    Ska googla o kolla Wedins!

• Therece

Vill nog ha utan spänne men snygga var de!
    Lindan77 skrev 2008-04-03 17:54:23 följande:
    vet jag inte om man kan kalla dom.....ska det ju vara. hihi
  • lycklig78

Bianco har många fina.

• chickpea

Hoppas du hittar vad du letar efter, jag vet att det inte är lätt!

• mrsD

chickpea - va fina e var! vart har du hittat dem??

• chickpea

Jag köpte dem på Helens brud och bal i Kungälv, men det var sista paret och jag vet inte om hon tar in fler. Men du kan beställa dem på mipaform.se också. Märket heter Colorful Creations, Amerikanskt tror jag. De är toppen för man kan färga dem efter bröllopet om man vill.

mrsD skrev 2008-04-03 19:37:55 följande:
    chickpea - va fina e var! vart har du hittat dem??
  • Therece

Tack...ja visst är det svårt! Jag får nod starta en ny tråd med en ny fråga för måste bara ha svar

Svar på tråden SKOR!