• Linnnsan

Förlovning ikväll?!?!?

Ikväll gäller det! Väskan är packad och champagnen ligger på kylning! Nu har jag också sms:at sambon om att det blir surprise-resa till Kph ikväll! Är inte alls säker på att han fattar vad som är på gång, vi har länge pratat om att bara ta en natt i Kph för att det är nära och för att fira att vi har fått jobb. Men jag har ordnat ledighet hos hans chef och hotell så nu hänger allt egentligen på ifall jag vågar ställa Frågan eller inte... Behöver pepp!!! Tänk om han inte är redo eller bara skrattar bort det?!

• Svar på tråden Förlovning ikväll?!?!?
  • Brollop15juli

Det kommer att gå så bra så!

Spark i baken, lycka till!

• matildaochniklas

Oh, va mysigt det låter!
    Lycka till!!

• Robina67

Klart det kommer att gå bra! Vilken härlig surprise!
    Ställ frågan

• Miss (snart mrs) A

Det kommer gå kanonbra, och han kommer bli överlycklig

Du måste återkomma och berätta hur det gick!

Lycka till och ha en underbar helg!

• Linnnsan

Tack! Hade helst velat komma loss på vägen till hotellet (nära tivoli) och liksom överraska med ett firande på hotell :o) men risken finns att jag inte törs förrän vi är i lugn och ro på rummet. Tivoli har ju inte öppnat än, men nån som vet om det finns någon lagom avskild plats på vägen "bakom" Tivoli mot rådhusplatsen? Annars måste vi ju ta oss hela vägen till hotellet utan att jag avslöjar mig eller snäser av honom i alla hans frågor om vad vi ska göra som jag antar att han kommer ha...

• FruRålin080808

Lycka till! håller tummarna;)

Svar på tråden Förlovning ikväll?!?!?