• risa

24 Maj -08!!!

Nu börjar det närma sig! Det märks på nätterna, vaknar flera gånger, svettas och yrar.

Någon mer som har det problemet? Finns här fler brudar som gifter sig detta datum? Hur långt har ni kommit?

Vi har komit en bra bit på väg, som tur är, för det är nu det börjar strula till sig. Strul ett- vi blev av med serveringspersonalen! Strul två- lyckas efter en hel del försök inte att få tag på rätt papper till programblad. Strul två- BUDGETEN ÄR TRASIG!!! KOMPLETT TRASIG!!!

Men, hur går det för er andra?

• Svar på tråden 24 Maj -08!!!
  • stenkrossen

Vi gifter oss veckan innan er, och jag vaknade i natt av värsta mardrömmen! -Att min klänning var helt fel när jag skulle prova den, inte varken rätt färg modell eller storlek....
    Vår budget är inte heller vad den var från början.

• sommar08

Vi gifter oxå oss den 24maj Budgeten gick åt skogen rätt så tidigt tyvärr. Tror vi har gått över med ca 30000kr MEN det vill vi inte tänka på nu (total förnekelse)Hade OSA igår så nu kan vi sätta fart med det sista som bordsplacering och festhäfte. Allt annat är klart faktiskt...tror jag....har haft rätt så många hemska drömmar faktiskt, i en dröm hittade jag inte min klänning och i en annan så kom det inga gäster alls utan det var helt tomt i kyrkan när vi gick in.....tror lätt att jag håller på att bli knäpp!

• Lycka o Kärlek

Samma här! JAg känner att jag längtar till dagarna EFTER bröllopet, då behöver man inte längre tänka på bordsplacering, brudbuketter, om allt ska klaffa på bröllopsdagen osv osv osv. Missförstå inte, jag ser verkligen fram emot vår dag och tror den kommer bli helt underbar - men en hel del stress innan också!

Vi ska inte på bröllopsresa direkt efter bröllopet men vi börjar fundera på att ta en miniresa. Åka bort i ett par dagar, till en stuga och bara njuta och få lite lugn och ro . Hur gör ni?

• sommar08

Vi åker till hotellet vid 01:30 tiden på bröllopsdagen och sen stannar vi där i 2 dagar för att vila upp oss och mysa lite extra som nygifta Sen åker vi på bröllopsresa i oktober.
    Tror att man behöver lite tid efter bröllopet för att smälta allting och sen känns det nog lite konstigt att man planerat i ett helt år och sen efter själva dagen så är allt slut. Vi vill gotta oss lite mer iaf

Svar på tråden 24 Maj -08!!!