Tips på klänning till gravid tärna?
En av mina tärnor kommer vara höggravid till bröllopet. Är det någon som har tips på var jag kan hitta en klänning till henne som matchar den andra tärnklänningen?
En av mina tärnor kommer vara höggravid till bröllopet. Är det någon som har tips på var jag kan hitta en klänning till henne som matchar den andra tärnklänningen?
Svårt eftersom man inte vet hur den andra tärnklänningen ser ut men det finns ju fina klänning med Empire-skärning som hon kanske kan ha. Tärnorna behöver ju inte precis samma sorts modell utan räcker det med färg? Vero Moda i Göteborg har börjat sälja mammakläader också.
Jo, jag har insett att det får räcka om färgerna matchar! Har sökt på nätet men inte riktigt hittat något. Hoppas låta någon sy upp efter bild så man kan få samma tyg i klänningarna!
Ett tips e att åka till en VILA butik. Var där idag och oj så många fina klänningar. Vi köpte gröna där eller jag gjorde det. Dessvärre så passar den inte en av tärnorna över bysten..
Men den gravida passade den och med gott mått nu... Till sommaren blir det väl på håret..
Vilken färg ska det vara?
Ska genast kolla Vila, hoppas på något åt olivgrönt!
Och Vero Moda!