Present till honom - men vad?
Jag behöver akut hjälp, jag vill ge en kärleksgåva till mannen i mitt liv! Men vad??? Alla tips tages tacksamt emot
Jag behöver akut hjälp, jag vill ge en kärleksgåva till mannen i mitt liv! Men vad??? Alla tips tages tacksamt emot
Hej Alexandra,
Jag är lite osäker på om du menar en morgongåva eller en kärleksgåva i största allmänhet.
Jag tror att din man uppskattar något personligt från just dig, gärna något som är bestående.
Det behöver ju heller inte vara något dyrt, det är tanken som räknas.
Saker som kan tänkas är något du gjort själv (t.ex målat en liten tavla eller dyl), smycke som du t.ex graverar "till xxx från din xxx", romantisk middag på tu man hand, picknick, eller en heldag med någon trevlig aktivitet.
Lycka till!
Kram
Sofia
Hej Alexandra.
Jag har varit hos fotografen och tagit lite vågade bilder på mig i underkläder. Bilderna är svartvita och inte alls utmanande. Tvärtom blev jag glatt överraskad av resultatet, bilderna är jättevackra! Dessa ska jag nu sätta in i ett fint album som han ska få morgonen efter med en stor sidenrosett om. Jag tror att det kommer bli uppskattat!
//Jenny B
Jag kommer att köpa en klocka till min man. Ev med en inskriftion på baksidan.
Mannens smycke är avgjort en klocka.
Wow, jag tycker att Jenny B's förslag med en fotografering var ett jättebra förslag.
Tyvärr tror jag inte att jag skulle kunna känna mej bekväm och avslappnad i sexiga underkläder hos en fotograf....
Jag har köpt frackknappar och manschetknapparn till min blivande. Dessa skall han få på morgonen när vi gifter oss så han kan ha dem på sig under dagen.
Till vår första jul tillsammans "gjorde" jag en bok till min sambo. Jag hittade en perfekt liten bilderbok (bilderna beskriver en liten historia men det är ingen text till bilderna) för ca 50 kronor och på sidorna skrev jag in små kärleksdikter, citat och liknande som passade in på min sambo och på vårt förhållande och hur jag känner för honom. Det blev otroligt uppskattat, lätt och roligt och personligt att göra. Han sa att det var den finaste present han någonsin fått och det är ett bra betyg!
Vilka bra idéer ni har, verkligen värdefull sajt det här! Själv hade jag tänkt att överraska honom med att fixa favoritbilen som transport från kyrkan, det blir ju ingen riktig morgongåva i och för sig (om det nu var det du ville ha förslag på?), men tror ändå att det kan bli ganska lyckat...när man varit tillsammans ett tag känns det som att man redan köpt klockan och allt det där andra......
Till Therese :
Vad kan man få tag på en sådan bok ??? Lät ju helmysigt :) Vet att min blivande vill ha en slipsnål i guld, men den får han på morgonen samma dag vi gifter oss. Skulle vara mysigt att ha något litet efter bröllopsnatten oxå.
Gillar han whisky? Jag tänkte köpa en "andel" i ett svenskt whiskydestilleri til min karl. Finns på adressen: www.mackmyra.se/mackmyra/index.html. Det kostar 2200:- (engångskostnad) och då får man bland annat komma dit och provsmaka en gång om året.
Hej Lotta! Jag köpte min på Perssons bokhandel i Sollentuna, har för mig att det finns åtminstone en till butik i Stockholmstrakten. Vet inte hur det är i övriga Sverige dock men kan tänka mig att den typen av bok går att få tag på på flera håll (det behöver ju inte heller vara en med bilder i men jag hade turen att hitta en sådan). Lycka till!