• Sanfor

Varför man alltid skall slå till...

Arrgh!
    Efter mkt velande har jag bestämt mig för vilka skor jag vill ha, men har tänkt att det inte någon fara, att jag inte behöver beställa allt på en gång, utan att det nästan är ett halvår kvar till bröllopet.

Så skulle jag kolla in skon en sista gång innan jag skickade iväg beställningen. Och då är min storlek slut!!! :(

Någon som har ett bra tips på var man kan hitta skon (som finns i mitt galleri, i storlek 40? (på www.brandos.se är de slut)
    Märket är Penelope och modellen är Xolana

• Svar på tråden Varför man alltid skall slå till...
  • pallesj

Tycker jag har sett liknande i vanliga sko affärer, wedins? Din sko, o andra

• becky79

jag har köpt sådana fast i 38, men jag köpte dom fr en affär (billigare dessutom). så jag tror du kan kolla runt i någon butik med stort utbud.

• MrsRose

Vilka snygga skor. Jag skulle oxå vilja veta, så jag puffar lite...

• fitforfight

har du mailat och frågat om dom får in fler?

• Sanfor

Har mailat, dock inte fått svar ännu.
    Har hittat skon i en affär här i gbg, men inte heller där fanns det i min storlek, och får inga träffat när jag söker på google.

• Sanfor

har fått svar nu. Det kommer inte komma in fler :(

• Sanfor

Hittade en liknande sko. Funkar den tycker ni?
    (Kolla galleri)

• Sanfor

Hittat ett par jättefina likande skor
    www.dansshopen.nu/shop/index.php&productId=230
    Men dubbelt så dyra än vad jag räknat med  Suck ? har inte lust att överskrida budget

Nu har jag kollat på : (Tänker att jag lägger in länkar, så kanske det hjälper någon att hitta sina drömskor ) utan att hitta MINA drömskor..

www.dinsko.se
    www.wedins.se
    www.skopunkten.com/
    vagabond.com
    www.have2have.se/
    www.shoebuy.com/
    www.ellos.se
    www.laredoute.se/
    www.evans.co.uk
    www.perfectbride.se/
    www.svanskodon.se
    cutesygirl.com/

Är det någon som kommer på några fler ställen?

• lillabruden

Hur lång tid tog det innan dem svarade dig??? har problem med min beställning nämligen på brandos.se. varken via mail eller telefon svarar dem!!!

Sanfor skrev 2008-04-02 14:46:49 följande:
    har fått svar nu. Det kommer inte komma in fler :(
  • Sanfor

Jag fick svar inom ett dygn. Har varit i kontakt med de tre gånger. Två gånger svarade de jättesnabbt.

Tredje gången har jag har inte fått svar, men å andra sidan framgick det inte så tydligt att jag ville ha svar :)

kundtjanst@brandos.se är mailadressen jag använt.

Svar på tråden Varför man alltid skall slå till...