• 080705

    Ngn mer med endast 10 dagar kvar?

    Nu är det snart en vecka kvar tills jag blir fru
    Finns det ngn mer som gifter sig 12 april?

    Vad gör ni så här i slutskedet?

  • Svar på tråden Ngn mer med endast 10 dagar kvar?
  • pojomo

    inte jag men vill bara säga lycka till
    Hoppas att du inte är alltför nervös nu när dagen närmar sig med stormsteg

  • Tooticki

    Gifter oss 19 april. Det mesta är fixat så jag pluggar eftersom jag ska hinna med tre tentor innan dagen D. Igår träffade vi prästen och övade i kyrkan. Nästa vecka ska vi träffa tjejen som ska göra vår mat och diskutera detaljerna.

    Vad gör du? Är du nervös?

  • 080705

    Inte så nervös än, känns ganska lugnt på den fronten, men är lite skraj över att inte min superförkyldning ska hinna bort...kasnke en bagatell men vill inte stå där med snorig näsa och nysningar
    Inväntar festprogrammet från en kompis, sen ska alla trycksaker skrivas ut. Sen har vi lite inköp kvar - dricka, frukt, is, snacks mm.
    Annars är nog det mesta klart. Vi ska öva lite mer på vigselakten och dansen, det kan behövas

    Jobbigt med tentor så nära inpå. Hoppas att det går bra! Vad pluggar du?

    Pojpmo: Tack


    Tooticki skrev 2008-04-02 09:02:06 följande:
    Gifter oss 19 april. Det mesta är fixat så jag pluggar eftersom jag ska hinna med tre tentor innan dagen D. Igår träffade vi prästen och övade i kyrkan. Nästa vecka ska vi träffa tjejen som ska göra vår mat och diskutera detaljerna.Vad gör du? Är du nervös?
  • Tooticki

    Jag pluggar till speditör och har haft tentor varje vecka hela terminen så jag är van

    Ja, vi ska beställa drickan också och sedan ta med den till pråmen där vi ska ha festen.

  • 080705

    Det blir ju en del saker att fixa med som man inte tänkt på också, det är jag säker på
    Hur är det med dina nerver då?

  • Tooticki