• brudpar08

    Fraktpriser från efavormart?

    Hej alla glada brudar och gummar!
    Är det någon som har beställt varor från efavormart.com?
    Hur mycket blev isf. frakten? Jag skulle beställa men backade ur då det står att frakten var hela 80 dollar! mer än vad jag skulle beställa för! Någon som har erfarenhet av att beställa från USA? tack på förhand!

  • Svar på tråden Fraktpriser från efavormart?
  • Äntligen är det min tur

    Det ÄR dyrt med porto.

    Sen får du inte glömma att det tillkommer tull. 25% tror jag det är....

  • brudpar08

    men va ledsen jag blir! Jag som hade hittat så fina grejer, och till bra priser! Men med den frakten blir det ju inge bra pris alls...

  • Danne Sara

    Jag har beställt därifrån. Man kan ju välja olika fraktalternativ i olika prisklass. Jag betalde 18 dollar för en hel del grejer, men beroende på fraktsätt varierade priset rejält!
    Kolla igen =)

  • brudpar08

    18 dollar! Det är ju helt okej frakt! Men..jag får titta efter igen. Tack!

  • brudpar08

    Förresten, har du fått dina grejer, och blev du nöjd?

  • Sanfor

    Jag beställde grejjer för 124 dollar, och fick betala 80 dollar i frakt. Det blev fortfarande grymt mkt billigare än här hemma. Räknar dessutom med ca 250 kr i tull.

  • Danne Sara

    brudpar08: Nej tyvärr har jag inte fått grejerna än (beställde i måndags =) ) så kan inte rekommendera än...

  • Humlan66

    Åhh där har jag kikat in förr och JA man blir sugen att beställa ja .synd att frakten så vara så sabla dyr jämt :(
    Fast jag åker till Usa om 2veckor så jag ser vad jag kan handla där först

  • Helena1978

    Jag har köpt en del saker från USA de senaste två veckorna. Mina barns kläder gick på 8+16=24 dollar i frakt och mina skor gick nog på 24 dollar också i frakt. Hade nog tur, för jag behövde inte tulla för dem, det beror lite på vad som står på tullsedeln.

  • Sanfor

    Fick min beställning idag!! Passerade tullen utan problem, allt var skitbra. Hurra. Nu har jag typ 100 linneservetter, 100 yard vit tyll, lite dekorationsmurgröna (till fönster och väggar), på borden ska vi ha riktiga) 144 jävla ballonger, ett stort antal söta trollsländor. Allt för 1200 kr inkl frakt, jag tycker nog det är ett bra pris :)

  • Äntligen är det min tur

    Sanfor
    grattis till bra shopping

    Jag väntar på mina paket också....

  • brudpar08

    Grattis Sanfor! Hur lång tid tog det tills du fick paketet?

  • Sanfor

    Brudpar08

    Typ en vecka :)
    Lade beställningen den 24/3 och den kom den 2/4

  • trampetroll

    Har beställt från efavormart två gånger och då betalade jag typ 300kr i frakt så det går nog att göra någon slags inställning med postpaket. Jag är jättenöjd med deras grejer! Mina var i mycket bra material och väldigt prisvärt. Jag slapp för övrigt förbi tullen också.

  • brudpar08

    Det låter toppen! Jag la in beställning i förrgår! Väntar spänt!
    Jag fick lov att välja bort en grej som var väldigt tung, då blev frakten humanare!

Svar på tråden Fraktpriser från efavormart?