• kexet80

Resa till Turkiet med Nazar

Några fler som bokat resa till Turkiet? Vad tror ni, är det säkert att åka till Antalya? Har bokat en resa med Nazar i sept. Någon som åkt med Nazar??

• Svar på tråden Resa till Turkiet med Nazar
  • seal

Åkte till Side med Nazar för två år sedan, bodde på Asteria.
    Fantastiskt hotell och bra på alla vis. Vet dock inte hur det ser ut på andra orter och med andra hotell. Jag hade knappt hört talas om Nazar innan.

Vi var i alla fall supernöjda och skulle rekommendera just det Asteria till alla som vill ha extra fint, extra gott och ja, egentligen extra allt! En dag regnade det t e x och då kom de med stora paraplyer på morgonen till alla rum.
    Hoppas att ni får en bra resa!

• Lusekofta

Vi var i Side i höstas och bodde på det billigaste alternativet som jag nu glömt vad det heter, restresa. Helt OK om man inte vill tillbringa sin vecka på hotellet som man kanske vill om man köper all-inclusive! Tror vi betalade runt 8000 för lägenhet med kokvrå för två vuxna och ett barn (1 år) inkl. frukost som iofs. inte var fantastisk. Såg Pegasos world från utsidan och det såg riktigt riktigt nice ut! Hörde av några medresenärer att Nazars hotell "Wow Topikapi palace" var en verklig höjdare, bl.a. ingick en hamam-behandling om dagen om man ville... kan varmt rekommendera Nazar!

• maj bruden

Vi ska också till Antalya i september,har ingen aning hur det är där borta.

• MissUnderstood

Jag ger också mina varmaste rekomendationer för hotell Asteria i Side! Grymt bra service och lyxigt på alla sätt. Bra mat och toppenfin allinclusive där man verkligen inte behöver sakna något. Vi var där förra året och har en resa bokad dit i år igen den 26 juli.

Svar på tråden Resa till Turkiet med Nazar