• jelikr

Brudar i Sundsvall

Undrar om det finns nån brud i Sundsvall som kan ge mig lite tips...
    Har långa smala tunna fötter och alltså svårt att hitta skor.
    Har letat igenom hela Övik så nu ska jag och syrran(som har samma problem) åka till Svall och kika.

Först vill vi gärna ha tips parkering...
    Ett bra enkelt ställe att parkera på när man kommer från Övik (är inte så haj på svall).

Sen kanske tips om skoaffärer och var de ligger skull vara bra..

Hoppas nån kan hjälpa mig!!!

• Svar på tråden Brudar i Sundsvall
  • jelikr

Inga S-valls brudar här på BT????

• jelikr

Finns det ingen brud i S-vall????

Kanske nån som ändå känner till stan?

• Augustibrud2008

Här har vi en Sundsvallsbo!

Om du kommer från Övik så kan det vara en bra idé att stanna på Birsta City först och främst (vid IKEA). Det har ju öppnat en massa nya skobutiker där nu. Parkering finns ju runt hela köpcentrat där.

Om du inte hittar nåt där kan du ju åka vidare in till Sundsvall. Om du kommer norrifrån är det nog lättast att parkera i norra delen av stan. När du kommer till första stora korsningen med blinkljus svänger du höger (tror gatan heter universitetsallén), sedan tar du vänster vid andra blinkljuset efter den gatan. Där inne finns 2 parkeringsområden och ett parkeringshus, så du ska nog kunna hitta en parkering.

Om du vill titta på specifika "bröllopsskor" så kan du kika på Eleganten som ligger på trädgårdsgatan. Där hyr dom ut och säljer brudklänning mm och har även skor, smycken och andra tillbehör.

Lycka till!

• jelikr

Tack så jättemycket!!!!

Superbra med lite tips. Är så svårt att komma till en stad man inte varit i så många gånger och leta parkeringar...
    Det kan ju ta halva dan...

• MrsFellerA

Nu var det ju ett tag sedan jag var hemma, men i gallerian (tror den heter typ "in" numera...) finns det en del skobutiker. Sen om man vandrar en bit ner på Storgatan (förbi fontänen), mot hamnen, så finns det en Scorett-butik på höger sida (om jag inte missminner mig eller den inte lagt ner).

• jelikr

Skulle hitta Skopunkten i Sundsvall på Eniro och det är ju ute vid IKEA , men det ser ju ut att ligga mitt ut i ingenting utan gator och allt....Hur tar man sig dit från IKEA???

Sen undrar jag om ni har tips på var man kan hitta läckra underkläder typ neglige eller spetsnattlinne eller dyl?

Skulle oxå haft ett helvitt eller svart papaply(nu ska det ju inte regna :) men utifall att)?

• Hoppfull74

Haloj!
    Skulle tro att du hittar allt du söker på Birsta City. Vill du till skopunkten så är det inga som helst problem. Det ligger alldeles bredvid Birsta city . Man går över parkeringen en liten bit och över gatan så ligger det ett lite mindre köpcentra och där inne ligger det. Hittar du bara till BC så hittar du Cupolen som köpcentrat heter. Lycka till!!!

• jelikr

Aaaaaa Tack !!!Cupolen vet jag precis vart den ligger....
    Det såg så konstigt ut på kartan på Eniro så jag fattade ingenting , men jag misstänkte att det borde va i närheten....

Svar på tråden Brudar i Sundsvall