• Jnyli

Ingen lyssnar !e jag löjlig?

Åååh!....
    Jag e lite sur och arg.Jag friade till min blivande i januari..det blev helt perfekt och han sa ja och jag e sååå glad att vi ska gifta oss.Blir väl januari 09..klart att jag e glad och vill börja planera!Men det känns som ingen vill lyssna..alla bara säger ja ja det blir nog bra det.Inklusive mamma..och min blivande.E jag löjlig och dum som redan vill börja planera????

• Svar på tråden Ingen lyssnar !e jag löjlig?
  • paradisfågel

Nej det är du absolut inte! Jag o min blivande kommer inte att gifta oss förrän om 2-4 år och vi håller redan på att planera!
    Jag tror inte att många tänker på hur mycket det finns att göra med ett bröllop egentligen.. Man kan ju lägga ner så mycket eller lite tid man vill. Gör som du själv vill! Vill du börja planera nu så tycker jag att du ska det Grattis förresten

• Jnyli

åh tack! någon som förstår...det finns ju jättemycket att planera.Och det är ju såå kul...ska på bröllopsmässa i varberg om en månad.Ska bli kul med tips och iddéer.Önskar bara att någon förstod.

• LottaAnders

Förstår hur du känner.
    Själv kan jag knappt tänka på nåt annat. Men man behöver tid. Det finns så mycket idéer man kan snappa upp här och så mycket inspiration att hämta. Häng här så kommer du att få ännu mer att fundera över. Men roligt är det. Jätte roligt. Lycka till!

• AnneiLund

Börja DU att planera och så hakar de andra säkert på när det närmar sig...det har säkert inte riktigt greppat det än bara!!!!

Lycka till!!!

• paradisfågel

Jo jag vet hur det känns.. Har berättat för några kompisar och de har vatt ungefär som du beskrivit (har inte berättat för mina föräldrar än utan har tänkt överraska dem lite längre fram).. Tyckte också det kändes tråkigt, men sen hittade jag till denna sidan och här finns många som har bra idéer och som inte alls tycker det e dumt att planera i tid.. Så välkommen till klubben Har du/ni satt igång med planeringen än?

• Dionysos

Ha dem kommer bli förvånade hur mycket det är, vi började planera 10 månader innan och det var lite tajt (saker som redan var bokat ) etc dem har nog inte riktigt fattat att om man vill ha vissa lokaler kyrka, fotograf etc så är det en poång att vara tidigt ute. Man vill ju ändå inte ha ett kompromissbröllop för att man inte fick dem likaler, klänning etc som man hade tänkt
    Planera på du!! dessutom är det ju roligt

• Jnyli

tack för uppmuntran!..jag har iallafall börjat planera allt i huvudet.Tänkte vi skulle bestämma kyrka snart också...det är ju det här man har längtat till!!!

• Niccisen

Vi kommer gifta oss i januari-09 och har börjat planera för fullt. Det är ju inte en sak som ska fixas direkt.. Och vill man ha ett stort bröllop så är det kanske desto mer att tänka på. Tycker absolut inte att du gör fel i att börja planera!
    Håller på dig!

• MajoJonas

Nej börja du i tid! Vi bestämde oss förra året i april/maj och vi gifter oss i år 12 juli. Jag ångrar inte alls att jag började så tidigt. I nuläget är nästan allt klart och jag/vi känner att vi faktiskt kan njuta av tanken av att vi faktiskt ska gifta oss om 3-4 månader. Det är underbart att inte behöva känna sig sååå himla stressad. Det ska ju bli en dag som man vill minnas och ha roligt på!!!

• ohlala

hej!
    vi sdkall gifta oss om 1,5 år och jag började planera i januari. övning ger färdighet!!

Svar på tråden Ingen lyssnar !e jag löjlig?