• crello

vad ska min tärna ha på sig????

Min tärna är 10 år, min blivande mans lillasyster, men vad ska hon ha på sig???
    Vi ska gifta oss den 2/8.
    Vårt färgtema är lila,vitt o grönt..
    Vad för typ av klänning lixom och ska hon följa färgtemat eller hmm ja vad...???

Snälla hjälp mig!!!!!

• Svar på tråden vad ska min tärna ha på sig????
  • öland2008

vi har gjort så här: vårt färgtema är vitt, silver å blått. Tärnorna kommer att ha blåa lång klänningar med vita band, brudnäbbarna kommer att ha vita lång klänningar med blåa band:) Själv tycker jag det är fint när färgtemat går igenom hela bröllopet, men det behövs absolut inte:) Vad ska du ha för färger i din bukett? Din tärnas klänning kan ju alltid gå i någon av de färgerna, om man vill ha nått annat utanför temat:) Hoppas det går bra å lycka till:)

• crello

Öland2008!

Min bukett ska bestå av vita liljor med gröna inslag av något... Men vad ska dina tärnor och brudnäbbar ha för typ av klänningar, något enklare eller typ balklänningar???

Dina tärnor och brudnäbbar kommer bli helt fantastiskt fina!!!

• Jnyli

Ta ågot lagom enketl ..finns ju jättemycket fin alila eller gröna klänningar.Jag ska ha olivgrönt,silver och vitt som tema.mina tärnor får ha svarta klänningar med ett brett olivgrönt band i midjan.Jag tycker visst att man kan ha vad man vill..jag ska ha vinterbröllop..å då vill jag ha svart också för det passar de båda i.

• Jnyli

sorry för stavning..skrev lite fort..hi hi

• FoxyLoxy

Vi har både tärnor och näbbar-

Färgtema svart/vitt

Jag: vit klänning svart band.
    Tärna: Svart klänning vitt band
    Näbb: vit klänning svart band.

När det gäller färgkombinationer så har forever yours jättefina klänningar som inte är allt för dyra och som du kan få i upp till 52 olika färger...

• hummledummle

Jag har vinrött, rosa, vit
    och mina tärnor ska ha vita klänningar med rosa siden band i midjan.. och rosa pärlhalsband till det..

• Mi och Nez

Kanske en enkel,volangig,söt vit klänning med ett litet grönt sidenband i midjan. Plus en liten bukett som antingen matchar din eller helt går i lila för att få upp den färgen också. Linda sedan ett likadant långt grönt sidenband runt stjälkarna på buketten som får fladdra fritt i vinden.

Svar på tråden vad ska min tärna ha på sig????