• Viktväktare

    Bröstoperation

    Hej!

    Jag har hängt här på BT i snart 2 år, aldrig skrivit tidigare, men läst och fått massor av ovärderliga råd i samband med att jag arrangerade ett bröllop till en mycket god vän.
    Nu har jag en fråga till er som jag hoppas att få er hjälp med.
    Jag har gått ner nästan 27 kg i vikt, en viktminskning som jag är oerhört nöjd med och stolt över.
    Men jag är inte nöjd med hur mina bröst ser ut...
    Jag har bestämt mig för att göra ett bröstlyft och/eller förminskning.
    Nu till min fråga:
    Till vilken klinik ska man vända sig???
    Jag har surfat runt och läst på massor av klinikers hemsidor, men skulle behöva råd eller rekommendationer av någon som gjort en bröstoperation.
    Jag hoppas innerligt att någon kan svara på mina frågor och hjälpa mig vidare i mina funderingar.
    Tacksam för all hjälp jag kan få
    Hälsningar från vilsen viktväktare

  • Svar på tråden Bröstoperation
  • Mi och Nez

    Kan bara hjälpa till att puffa tråden, då jag inte har någon egen erfarenhet av detta.

    Kan nog underlätta att vet var du bor någonstans.

  • Nikajo

    Jag gjorde mina på Kosmetisk Kirurgi i Falköping. Kanonställe, och bra gjort. Man sover över där en natt till skillnad mot många andra kliniker, vilket är ett absolut måste enligt mig. Dom finns i många städer. Kolla på nätet.

  • Viktväktare

    Hej och tack för svar samt "puffning" av min fråga.
    Jag bor i Jönköping, men kan tänka mig åka nästan var som helst i Sverige.....har tom funderat på att åka utomlands tex Thailand och opereras. Men jag tvekar inför det sista bla eftersom min engelska inte är den bästa.

  • Thailand 08
    Viktväktare skrev 2008-03-28 13:42:18 följande:
    Hej och tack för svar samt "puffning" av min fråga.Jag bor i Jönköping, men kan tänka mig åka nästan var som helst i Sverige.....har tom funderat på att åka utomlands tex Thailand och opereras. Men jag tvekar inför det sista bla eftersom min engelska inte är den bästa.
    Det finns en tråd om bröstoperationer här på BT,se om du hittar den.Många goda råd från tjejer som opererat sej på olika kliniker
  • Viktväktare

    Tack för länken till den andra tråden. Har läst den, men skulle behöva veta mer......ingen som kan ge mig lite råd om fler bra kliniker???

  • 27juni2009

    gå in på familjeliv, där finns oxå plastik op trådar

  • Nikkig

    Jag opererade mig på akademikliniken i Sthlm, Jan Jernbeck. Är supernöjd! Kan varmt rekomenderas.

  • jennylar

    Har själv gjort en bröstförstoring på Plastikakademin hos Gunnar Kratz och är supernöjd. Funkade kanon och det blev som jag tänkt mig. Bröstlyft är ju en lite annan operation där man får mer ärr och så. Lärde känna en tjej som opererade sig samtidigt som mig med ett bröstlyft och vi håller lite kontakt. Jag har inte sett hennes bröst efter operationen men hon säger att dom är kanonfina. Du kan ju surfa runt till lite olika kliniker och kolla. Plastikakademin har i alla fall en sida om bröstlyft / bröstförminskning.

Svar på tråden Bröstoperation