Bröllopspar till tårta?
Hej på er, har sökt med ljus och lykta efter söta små brudpar till tårtan men hittar bara tråkiga. Vet ni var man kan få tag i fina? Vill ha lite mindre modell eftersom vi ska ha flera tårtor!
Hej på er, har sökt med ljus och lykta efter söta små brudpar till tårtan men hittar bara tråkiga. Vet ni var man kan få tag i fina? Vill ha lite mindre modell eftersom vi ska ha flera tårtor!
Panduro har några små (söta) som skulle funka som dekoration på flera tårtor. De är i keramik.
Petra
På nedan site, i deras webshop, kan du hitta lite olika brudpar och andra dekorationer till tårtor...
www.tartdecor.se/
Panduro har även i marsipan som är liet bulliga i formen, jättesöta! Inte så sött pris dock... 150:- ca
Nu vet jag inte var du bor, men NK har tidigare haft mycket att välja på under "bröllopssäsongen". Brukar finns en hel drös att välja på. Annars tartdecor som någon tipsade om ovan.
Hhe he våran tärna som gjorde vår tårta köpte på Buttericks.
Nu är det säkert inget sådant bröllopspar du vill ha men vårat var två skelett i full brudutstyrsel!! :) (detta pga att min make är tatuerare)
De var faktiskt superhäftiga, du kan se dem här photos.yahoo.com/erlanddsonfalk
Tack för nk-tipset!
Ja på NK tror jag att du kan få skräddarsydda figurer, typ ett dykarbrudpar om ni dyker mycket eller ett som golfar...
Lycka till!
lamie
jag har försökt kolla på era skelett hela dan men kommer inte in på sidan! Dumma den!
Vi beställde tårtan på Chokladfabriken och de gör för 250kr ett brudpar som ser ut som oss! Allt från frisyr och våra kläder, till våra älskade katter som ligger framför oss! (på tårtan alltså!)
Det går även att spara brudparet efteråt!
Jag vet ej om man "bara" kan beställa ett brudpar dock...
Lena
Koko!!
Jag vet varför nu när jag kollade!
Jag har dubblat lite bokstäver, här är den riktiga adressen
photos.yahoo.com/erlandssonfalk
Hoppas att det fungerar bättre nu!!:)
Jaa nu gick det!
Vilka fina bilder! Jag gillade skeletten, de var roliga, har också funderat på någon annorlunda caketopper.
Tackar!!
Jag tyckte verkligen mina skelett var fina, har dem här hemma nu, tittar emellanåt på dem och flinar!!
Vi hade ett lejonpar som uppvaktades av alla afrikas djur pa resten av tartan- apropa annorlunda alltsa!
Catty
Det där lät häftigt har du foton?
Jag jobbar pa att fa fram dem elektroniskt men ar radd for att det inte gar eftersom jag befinner mig i Ost Timor och de flesta grejorna ar inpackade i storage...