• Miss (snart mrs) A

    Mars-April 2008

    Jaha, då stängdes tråden. Jag hittade ingen ny så jag startar en istället

    Här finns vi som har eller ska gifta oss i mars/april.

  • Svar på tråden Mars-April 2008
  • Miss (snart mrs) A

    och såklart alla lyckliga, en del av oss är redan gifta och en del av oss väntar med spänning

    Troll-P 1 mars Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand 5 mars Koh Lanta Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe 8 mars Munsala kyrka, Finland
    Synthetic 8 Mars Gustav Vasa Kyrka (Stockholm)
    080315 15 mars Bromma kyrka (Stockholm)
    L2K 15 mars Ösmo kyrka (Stockholm)
    Birella 17 mars
    MrsFllerA 20 mars Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78 29 mars Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Stjärnblomma 4 april stranden Ängelholm
    Nataluskan 5 april Polen- Gdansk (bor i Södertälje Borgerligvigsel 2 feb)
    Astriden 5 april Stora Holms Säteri Göteborh
    DetOrdnarSig 5 april Fasta paviljongen/Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    Aprill bröllop, 11 april, Teneriffa
    12april 12 april Vreta Kloster, utanför Linköping
    Tirus 12 april Brunnby Kyrka (Höganäs)
    Miss A 19 april V. Strö(Skåne)
    Tooticki 19 april S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419 19 april Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille 26 april Angarns kyrka. (sthlm)

  • kikalt

    Å, tack för svaren angående cheesecake, minipajer osv! Kände mig genast lite bättre till mods, dom får göra dom tårtor vi befaller!

    Jag har fått ryggskott! Riktigt så där illa att jag inte kan sitta, inte gå utan kryckor och inte klä på/av mig själv utan hjälp från sambon. Det gör så jäkla ont och jag har fått en enorm stressklump i magen. Jag som trodde att jag var i form för att gå fram till altaret, valsa, sitta ohc festa hela kvällen. Nu känns det som att man får väl beställa ambulanstransport till bröllopsnatten!

    Nyss har jag fått veta att dom ska ha svensexa för min sambo på lördag. Jag är riktigt stressad över det med, dom kunde väl ha kläckt ur sig det liiiite tidigare?! Eller är det bara jag som är tjurig och stressad nu med tanke på att jag har haft så ont dom senaste två dygnen? Hur som helst så bad jag för en månad sen att tidigt få veta om dom planerar svensexa, när, hur och var med tanke på att jag är sjukskriven och inte kan ta hand om barnen sjläv pga foglossning. Så där att man skulle hinna fixa barnvakt och så. Så jag känner mig allt lite småsur förutom att jag dessutom då är så stressad över att min dumma kropp rasade ihop totalt så här bara två veckor innan bröllopet.

    Snälla håll gärna en extra tumme att jag kommer att klara av att gå fram till altaret och att jag kommer att klara av att sitta när det är dags för bröllopsfesten!!!

    Och lycka till alla som ska gifta sig i helgen!

  • DetOrdnarSig

    Kikalt - jag tycker inte att du överdriver när du blev irriterad över svensexan. Under de bästa av omständigheter har man massor att göra och planera veckorna innan och man vill ju veta vilket tidsutrymme man har och i din situation är det ju självklart att du behöver veta i god tid. Men ibland så faller ju inte möhippe-/svensexaplanerna på plats förrän sent, så de kanske helt enkelt drog ihop allt i sista sekunden.

    Här finns ännu en nystartad Mars-april-tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2809469.html

Svar på tråden Mars-April 2008