• Brud 08 07 05

5 juli, 100 dagar kvar!!

Idag (27/3) är det bara 100 dagar kvar till bröllopet för oss som gifter oss 5 juli, nedräkningen kan börja!

Hur ligger ni till i planeringen?

För oss känns det mesta klart, inbjudningskorten skickar vi i veckan som kommer, och spriten ska vi till Tyskland och köpa, sen är allt nog klart tror jag :D

• Svar på tråden 5 juli, 100 dagar kvar!!
  • Barecho

Vi är långt ifrån klara... Det som tar upp störst tid är gästpresentationen i festhäftet - gud vad svårt! Vi ska oxå skicka våra inbjudningar nästa vecka.

• Caroline&Kristian

Hej,

wow vad tiden går!

Vi är klara med allt vi kan....det vi har kvar är provsmaka tårta, mat och göra festhäftet/bordsplacering.

• Canta

Japps 100 dagar kvar helt sjukt. Kommer ihåg när det va typ 1 år kvar.....vi har en hel del kvar. Men det viktigaste är fixat.
    Känns galet bra

• bara jag

Vi har inte träffat varken kocken (catering) eller prästen. Skor,underkläder,tårta,övernattning måste jag fixa, festprogrammen ej klara än.Resten är relativt klart. Jag lääängtar!!

• niklasbivandefru

heelt galet kul!!
    Vi måste skicka våra inbjudningar NU!!! Bilen från kyrkan blev precis klar, ris o tårttopp e beställt annars e de inte såååå mycket kvar. Vi har tagit semester hela veckan innan vi gifter oss och två efter, hur har ni gjort?

• blivandefruvike

grattis grattis:)
    ni som gifter er 5 juli då är de min födelsedag:)

• yoyoandDave

Alltså, är inte nervös för att hinna allt, allt går framåt lite i taget men häromdagen kollade jag på brothers&sisters och då gifte de sig, utomhus, med en cello som spelade och jag satt och ropade på min sambo att kolla det är som vi, sedan slog det mig helt plötsligt! JAG ska gifta mig, JAG ska skrida fram till min sambo och han kommer vara fin och jag kommer vara fin och herregud, jag kommer gråta så mycket av lycka!!
    Sedan började jag gråta för det var så fint! Min sambo har iofs börjat vänja sig efter tre år av min lättrördhet men nu tyckte han att jag var lite knäpp tror jag

• swordfish
    niklasbivandefru skrev 2008-03-28 13:20:54 följande:
    heelt galet kul!!Vi måste skicka våra inbjudningar NU!!! Bilen från kyrkan blev precis klar, ris o tårttopp e beställt annars e de inte såååå mycket kvar. Vi har tagit semester hela veckan innan vi gifter oss och två efter, hur har ni gjort?
    Har semester 4 veckor efter bröllopet, så att vara ledig innan är inte att tänka på... Ska be att få nån timme på fredagen för att ner på stan o köpa blommor!! sen slutar jag kl 16.00...
    Men ska jag inte göra så mycket själv... så det ska nog gå bra!
  • Munchkin

jag börjar min semester 1/7 och sen har jag semester hela juli, så förhoppningsvis ska vi väl klara av att fixa allt det sista under de dagar före vigseln vi är lediga, sen bär det av på bröllopsresa i 2 veckor efter vigseln :D

Svar på tråden 5 juli, 100 dagar kvar!!