• GladaEmma

    Stegräknare

    Hej hej

    Någon här som är intresserad av att jämföra träningar och som vill "redovisa" steg varje vecka eller något sådant? (jag har en bra omvandlingstabell från träning till antalet steg)

  • Svar på tråden Stegräknare
  • blivande fru Rosenquist

    det låter kul... ska ju börja spinna nästa vecka igen så då blir det även att knata på

  • GladaEmma

    Har du en stegräknare så du kan räkna "vardagsstegen" oxå?

    blivande fru Rosenquist skrev 2008-03-26 15:48:52 följande:


    det låter kul... ska ju börja spinna nästa vecka igen så då blir det även att knata på
  • FruRålin080808

    Jag hänger på=)
    Tränar inte så mkt men är ute och går en del

  • blivande fru Rosenquist

    japp den sitter i mobilen som jag alltid har med mig.

  • GladaEmma

    Trevligt =)


    FruRålin080808 skrev 2008-03-26 15:54:26 följande:
    Jag hänger på=)Tränar inte så mkt men är ute och går en del
  • GladaEmma

    Tänkte vi kunde köra igång måndag nästa vecka eller något sånt. Vad säger ni om det? Det kanske kan vara en idé att utbyta mejladresser sen så kan vi hålla kontakten där oxå - lite lättare än här ibland kan jag tycka... Eller?

  • propp

    Vi påbörjade en stegtävling igår på jobbet...vi ska gå till Prag... Om vi går 10.000 steg varje dag når vi Prag till den 15 juni. Så jag kör redan...men kan ju hänga på här oxå!

    min mail är: sofieandersson@yahoo.com

  • snö vit

    Hehehe, läste om ett par damer som en gång i veckan mätte ut på en karta hur långt de gått under veckan. Kul grej. Har en stegräknare & mäter steg & längden varje dag, hur kul som helst. Är dock redan med i en tävling så jag hoppar denna men önskar alla lycka till, det är kanon!

    Veronic@

  • FruRålin080808

    Det är verkligen super att ha en mobil med stegräknare jag älskar min när jag har gått långt...annars tycker jag bara om den;)
    blivande fru Rosenquist skrev 2008-03-26 15:57:09 följande:


    japp den sitter i mobilen som jag alltid har med mig.
    Min msn och mailadress är s.holgerson@spray.se
Svar på tråden Stegräknare