Bröllopsskor
har hittat mina drömskor från rainbow club, de kostar 1100 kr medan min bröllopsklänning "bara" kostar 3500 kr..ska man snåla eller inte är frågan..
har hittat mina drömskor från rainbow club, de kostar 1100 kr medan min bröllopsklänning "bara" kostar 3500 kr..ska man snåla eller inte är frågan..
Ja, det är väl upp till dig. Själv köpte jag ett par silverskor, som jag skall andvända sen med.
Är det ett par skor som du känner att du kommer använda efter bröllopet - köp! Är det inte det, utan bara en gång, då känns det lite dyrt... I alla fall för min budget! =)
precis, hur ofta har man anvädning för ett par ivoryfärgade satinskor med 3 cm klack?!?..men tjej som är..så finns det ett vill-ha monster i mig..
Gö som du känner! Jag hade som kriteri att det skulle vara skor jag kunde ha sen. Men om du inte har det så kör på. Tycker du att du har råd med det, go for it. Min kläning kostar 7000 och mina skor kostar 270 kr (på rea från 900 kr :)).
Gör precis som du vill och ta det du VILL ha!! (så säger min m2b till mig när jag frågar :))
Jag köpte jättefina skor på Dressed for Success i Skara *bild kommer* ordinarie pris var 500 men nu har hon 50% rabatt både på en massa klänningar och alla skor! Så far dit och titta! =)
Jag har satt ett maxpris på mina skor, 800 kr. SEn om dom blir billigare e bara bra. Men det är ju ganska bra om man kunde använda dem mer än till bröllopet då man har köpt en brudklänning för 7400 som bara kommer att hänga i garderoben sen...Lycka till!
Där fyndade jag mina bröllopsskor också för nån månad sen, hade några dagar innan tänkt beställa dem på internet men av någon anledning blev det inte av och sen åkte jag en tur till Skara för att hälsa på syster min och råkade då titta in på Dressed for Success mest bara för att se hur det blev när dem flyttat (köpte min balklänning där 2001 och har int varit in sen dess). Jättenöjd med min Ivory Belinda, provgick dem i går kväll
Marsaphir Marlean skrev 2008-03-26 11:27:30 följande:
Ursäkta alla stavfel men jag skrev lite för fort tror jag
Ursäkta alla stavfel men jag skrev lite för fort tror jag