• Sezzi

    Ska prova Modifast...

    Hej skona brudar,

    Jag tankte prova Modifast. Jag har hort att det ar godare an Nutrilett och Herbalife.
    Jag har bestallt prov sa vi far se om det funkar.

    Det jag ar mest orolig for ar tiden efter jag har gatt ner i vikt. Jag har hort att man skjuts upp i vikt sa fort man slutar.
    Ar det sant?

    Sakina

  • Svar på tråden Ska prova Modifast...
  • Marsaphir Marlean

    Lite eftersom det mesta du förlorar under en kort kur är vatten. =) Och vatten väger.

  • annika26

    Hej sezzi, kan du tala om för mig hur det smakar *nyfiken*. Har också funderingar på att köra nåt sånt... vad kostar det och vart har du beställt det från...
    Maila gärna eller skriv i min dagbok. Tack på förhand
    Annikadellevag@spray.se

  • bartan

    Beställer man provpaketet betalar man 45 kronor men dem dras av om man beställer mer senare. Jag har provat alla möjliga pulverdieter men måste rekommendera modifast.
    Särskilt gott med choklad som gör i puddingformat.

  • brud2009

    Jag betalade inte en krona för proven jag fick hem!

  • brud2009

    Nu har jag bestämt mig, i morgon börjar ren kur för mig. Körde det i september förra året och gick ner 10 kg på 3-4 veckor. Har efter det försökt att äta rätt och bra men det har gått sisådär. Har fortfarande inte gått upp dessa 10 kg jag gick ner så jag är ändå rätt nöjd. Fast nu märker jag att jag skulle behöva en ny kickstart. Så i morgon gäller det!!! Hoppas bara att jag klarar att hålla ut i två veckor.

Svar på tråden Ska prova Modifast...