• heleneåpether

hans ring

tänkte hör hur ni gör med hans ring när ni gifter er. Vi förlovade oss för 4 år sedan och båda har ni släta lite halvbreda guldringar (rött guld). Ni som gjort som oss, ska er man få en till ring, eller smälter ni ner den nuvarande och gör en ny eller får han behålla förlovningsingen?

• Svar på tråden hans ring
  • Mrs Mommy

Min man fick ny i platina (hade rödguld), vi slog på stort så han fick diamanter också.
    Han saknar absolut inte sin "gamla fula" ring och tycker den nya känns mycke mer "gift"
    Bild finns i mitt galleri

• Rut Birger

Min blivande man ska ha en ny ring...en som är lite större och bredare. Han kommer inte ha kvar sin förlovningsring, utan det kommer bli en ny förlovnings & vigselring. Vi gjorde så för att min m2b har slitit mycket på sin ring i jobbet och då är det bättre med en "tjockare" tyckte guldsmeden....

• Januari2009

Min blivande kommer också att få en ny ring, en bredare i rött guld. Den nuvarande förlovningsringen har hängt med länge och han ser fram emot att få en ny!

• nicenettis

min blivade kommer att ha två ringar som jag . ej bestämt hur den ska se ut

• lillasmilla

ska till guldsmeden idag! =) Vi ska hamra ytan på hans förlovningsring, så den blir som ny (och får samma yta som mina ringar) nu vill ha med ha diamanter... jag vet inte vad jag tycker om det... vad tycker ni?

• Joji

Min blivande har en förlovningsring i Platina, 6 mm bred och 2.15 mm hög, precis likadan som min, våra respektive namn står på högkanten. Han ska ha en vigselring i rödguld,4 mm bred och 2.15 mm hög precis som jag, fast jag ska ha stenar på min...

Han var först osäker på om han ville ha en ring till, men när han väl fick provat tyckte han att det var jättsnyggt! Särskilt med Platina och rödguld ihop

Jag vet inte om jag tycker att det är så snyggt med diamanter på killars ringar, men smaken är ju olika! Man ska göra på det man gillar tycker jag...

• MajoJonas

Min blivande vill ha kvar sin förlovningsring, den är i både vitt och rött guld! Däremot vi gravera in vigseldatumet i den och polera upp den så den blir som ny igen... Han vill inte ha två ringar...

• Tooticki

Min man kommer ha två ringar, jag har designat dem båda + mina.

Svar på tråden hans ring