• jennieoper

Sover ni på hotell natten innan?

Hej!

Hur gör ni?Sover ni på hotell natten innan ni ska gifta er?

Eller kommer ni vara hemma båda två...?

• Svar på tråden Sover ni på hotell natten innan?
  • vilja76

Vi ska nog sova på hotell även dagen innan Detta pga att vi har en massa släkt som kommer och dom ska sova hos oss.

• Fenixx

vi ska också sova på hotell, pga av att bröllopet är i en annan stad och sen så får några av våra långväga kompisar sova i vårat hus.

• cellabella

Vi kommer att ha rummet natten innan också eftersom vi har släktningar som bor hos oss. Kan vara skönt också, att försöka att ta det lite lugnt innan den stora dagen.

• lillaj

Jag ska nog lyxa till det och sova på hotell själv natten innan vi gifter oss Först tänkte jag tanken mest för att slippa gå upp alltför tidigt och för att få vila ordentligt eftersom jag ska vara hos frisören halv åtta i en stad 4 mil bort men sen har jag förstått att detta är ganska vanligt.

• SpookyandKira

Jag sov pa hotell med mina tarnor natten innan brollopet. Vi lyxade med spa-behandlingar pa rummet innan vi drog ivag till frissan tillsammans. Det var sa harligt! :)

• AnnaochHenrik

Vi sover på hotell fredag till måndag, så vi checkar in dagen innan bröllopet, och behöver inte checka ut dagen efter bröllopet utan stannar en natt extra... Lyxigt värre, skönt att ha lite tid både före och efter bröllopet för att hinna smälta intryck!

• lycklig78

Vi gifter oss inte "hemma", så brudföljet och de närmsta i familjen åker ner på fredag. Vi ska äta god mat och för hoppningsvis få oss en god natts sömn.

Svar på tråden Sover ni på hotell natten innan?