• lisjo

Hjälp!!! Skor strl 42

Jag har ett problem gällande brudskor.. Jag har storlek 42 och foten är ganska bred, vart hittar jag sådana?? Är det någon som kan tipsa? Har kollat in några sidor på nätet med större storlekar men alla är sååå tråkiga. Det blir nästan "tantvarning" över större storlekar. Jag vill ju oxå ha fina brudskor!!!

• Svar på tråden Hjälp!!! Skor strl 42
  • Blondie77

Jag har en kompis som har lite större storlek och hon brukar hitta skor på skopunkten (tror jag det heter) det är iaf en kedja som finns överallt i sverige och som alltid har köp 3 par betala för 2 :) lycka till!

• Tjinglan

Jag har själv stl 42 och passade på att fråga när jag var inne i butiken Bröllops källan. De hade upp till stl 43 i några modeller!! Jag blev så lycklig när jag hörde det! Över huvud taget är det lättare att hitta 42:or här i Stockholm även i vanliga skoaffärer (jag har bott i Skåne och Östergötland tidigare, och där var det inte alls lätt).

• egensinnig

Sen så har ju Jerns också 42-44 i damskor.
    Skohuset i Lerum - jag köpte mina guldfärgade brudskor här i storlek hör o häpna 43,5. Har normalt sett 42 men när det fanns större som satt skönare så slog jag till

tror ellos.se också har 42
    Din sko ska få in 42 from juli

• Tjinglan

Nilssons har också många 42:or, och jag hittade 42:or på vagabond också (i fyndlådan, tjohooo!!)

• lisjo

Tack så mycket! Jag ska kolla in era förslag!

• Gafsan

jag har också problem med breda fötter, men jag hittade på brandos.se, modellen Ivory Claudia som var alldeles tillräckligt breda. Blev riktig förvånad faktiskt över att de passade.

• dockis

Jag kan rekommendera att kolla på E-bay och försöka hitta skor från Evans. Deras läst är bredare och prova med storlek 8. Passar alltid mig och de är supersköna. www.ebay.co.uk. Dessutom kan du alltid titta till www.evans.co.uk.

Lycka till!!

dockan

Svar på tråden Hjälp!!! Skor strl 42