• annika26

    Någon brud 7/6?

    Hej!
    Är det ngn som ska gifta sig den 7 juni? Kan vara lite roligt o se hur långt ni har kommit i planeringen! Vad har ni kvar?

  • Svar på tråden Någon brud 7/6?
  • JuniBruden6

    Här är en
    Har bara lite smått o gott kvar att göra,,, allt är skrivet o ritat i huvudet hur dagen ska vara,,,
    Hur långt har du kommit

  • Monken

    Här är en till! Vi har mycket färdigt, väntar bara på den stora dagen!!!

  • annika26

    Jag sitter och spånar på festen... Ska ni göra ngt roligt under kvällen eller bara ha musik o dans efter maten?
    Annars är nog det mesta klart, lite funderingar på utgångsmusik o så...

  • JuniBruden6

    har lämnat det mesta till vår toastmaster o värdinna de ska hitta på en del,,,

  • malfred

    Här är en till, är nog ganska klar det är provsmakningen på middag som är kvar och bordsplaseringen. Vill inte göra den innan alla har tackat ja. Festen lämnar vi till toastmaster. Ska dock göra festhäftet som ska ligga under middagen. Jo det är nog lite smått och gott kvar endå.....

  • Monken

    Hallå 7 juni brudar, hur går det? Har ni mycket kvar att ordna med?

    Vi ska träffa fotografen (svärfar) på onsdag och prata lite detaljer, sedan har vi börjat med bordsplacering, vigselprogram samt diverse trycksaker som ska göras. Annars är nog allt klart för oss. Tror jag. Om vi inte har missat något.

  • majsannio

    Här är det en till!
    Vi ligger skapligt bra till i planeringen tror jag. Har dock inte träffat prästen än, ska ta tag i det nu i veckan.
    Festen, bordsplacering, alla kläder,ring, blommor och tårta är kirrat. Våran toastmaster och madamme fixar allt kring festen. Vi har lagt in lite önskemål bara sen löser de resten!
    Vi har ett band som ska spela så jag hoppas att det blir ett riktigt partaj! Lite lull lull kvar bara!

  • Monken

    Vi ska inte träffa vår präst förräns 4 juni... men det blir säkert bra det med

  • majsannio

    Var och provade klänningen i torsdags, vi kom fram till att den behöver ändras pga att jag är lite svankig i ryggen. Stället jag köpt klänningen på hyr även ut så de har fullt upp den veckan med alla kläder som ska ut till studentbalen.
    Hon tyckte att jag skulle komma in den 5 för att mäta o dyl. Då blev jag liite nervös. Inte roligt om det blir knas med klänningen två dagar innan bröllopet;)

  • Monken

    Uj det var nära. Men det blir inget knas. Det kommer att gå jättebra!!

    Jag har tvärtom mot dig förmodligen lämnat in min klänning lite tidigt. Den behövde sys ut liite granna eftersom jag inte alls lyckades gå ner de kilona jag planerade att gå ner Men det var inga problem att sy ut klänningen, det fanns gott om sömsmån. Jag ska hämta min klänning den nu den 15. Det ska bli jättespännande att prova den igen!!!

  • brud 070607

    Hej hej! Ännu en som står brud 7/6.

    Det känns som vi har läget under kontroll, men jag ska sy en klänning till min dotter som ska vara brudnäbb och det arbetet står lite stilla. Håller på att leta efter en fin korsett att ha under och på torsdag ska jag prova klänningen som ligger hos skräddare.

    Datorn har kraschat så vi kom av oss med bordsplacering/vigselprogram/middagsprogram, men vi kommer ikapp. Det är ju sånt där som går fort när man väl tar tag i det. Jag tror det kommer att vara som mest stressigt dagen innan eftersom vi fixar en hel del själva.

  • JuniBruden6

    kul att ni skriver här än
    här går det oxå framåt,, det är ju snart dax man fattar det inte än gör ni? hehe
    Var i Tyskland i helgen som var o handlade på oss mkt goda saker,,,,
    vi har nog det mesta färdigt lite smått o gått kvar att handla osv,,, fest o kyrkprogrammen har vi kvar o lite sådant,,,
    men alla kläder osv är färdigt,, känns väldigt skönt

  • JuniBruden6

    blev lite fel,, hehe trodde det var en annan tråd,, som jag hade startat för ett tag sen ASG

Svar på tråden Någon brud 7/6?