• Tant Doris

Ni som har färgteman, hjälp mig.

Vad har ni/vilka saker har samma färg? Alltså, vad mer än inbjudningskort, festprogram, placeringskort, tårta, servetter har ni er färg på?

Står still här...

• Svar på tråden Ni som har färgteman, hjälp mig.
  • franca

På blommorna och dekorationer, tärnornas klänningar, detalker i min och blivande makens kläder (hans slips t ex).

• FruHamberg

Det jag kan komma på nu är tvålarna och ljusen

• Embo81

Dekortationer på bord, blommor, ev kan duken var i temat, något i håruppsättningen...hmmm det var nog det vi ska (plus det du skrev)

• Tant Doris

Tack för era snabba svar!

• Sommarliv

vi har svart,rött o vitt..
    Så gästerna får välja färg mellan rött eller svart eller mixa..
    Inga andra färger på klädder får dom ha..

Sen har jag ljushållare i svarta.. namnskyltarna som är på borden är svartafjärilar.. Duken är vit..
    Har inte kommit så långt..

• sowa65

tema; rött -guld -vitt

röda klänningar på brud och tärna. röda rosor på brudgum och bestman. röd "blomsterboll" till näbb. röda servetter och röda hjärtan som placeringskort. små röda glashjärtan utspridda på borden.

vita dukar och vita pärlor i röda blomsterdekorationer + pärlsmycken på alla tjejer i följet.

champangefärgad ("blek guld") näbbklänning och slipsar på brudgum och bestman, + champangefärgade blommor till brud och tärna + löpare i guldfärgat sizoflor. guldhjärtan på de vita ljusen.

• MrsThurhagen

Vi ska ha svart o silver. Kommer nog försöka ha det på det mesta!! :) Men buketten? Tips??

• JohanoCissi

samma här

franca skrev 2008-03-18 15:48:48 följande:
    På blommorna och dekorationer, tärnornas klänningar, detalker i min och blivande makens kläder (hans slips t ex).
  • MrsThurhagen

Finns nån sida att kolla in för inspiration? Speciellt gällande blommorna haha :)

• FruHamberg

Till mrsThurhagen

Kolla in www.projectwedding.com under photos.

Till blommorna skulle du kunna ha silverband runt stjälkarna, eller silver pärlor i vissa av blommorna.

• MrsThurhagen

Tack! Det fanns lite bilder där!! Ojojoj...

FruHamberg skrev 2008-03-18 18:51:04 följande:
    Till mrsThurhagenKolla in www.projectwedding.com under photos. Till blommorna skulle du kunna ha silverband runt stjälkarna, eller silver pärlor i vissa av blommorna.
  • FruHamberg

Jag vet... Man kan sitta många timmar på den sidan. Kolla in tårtona sen, man får så mycket inspiration

• lycklig78

Inbjudan, vigsel- och festprogram
    Brudbuketten
    Blommorna på borden
    Tyvärr inte tärnklänningarna

Svar på tråden Ni som har färgteman, hjälp mig.