Ni som har färgteman, hjälp mig.
Vad har ni/vilka saker har samma färg? Alltså, vad mer än inbjudningskort, festprogram, placeringskort, tårta, servetter har ni er färg på?
Står still här...
Vad har ni/vilka saker har samma färg? Alltså, vad mer än inbjudningskort, festprogram, placeringskort, tårta, servetter har ni er färg på?
Står still här...
På blommorna och dekorationer, tärnornas klänningar, detalker i min och blivande makens kläder (hans slips t ex).
Det jag kan komma på nu är tvålarna och ljusen
Dekortationer på bord, blommor, ev kan duken var i temat, något i håruppsättningen...hmmm det var nog det vi ska (plus det du skrev)
Ja, och på servetterna!
Tack för era snabba svar!
vi har svart,rött o vitt..
Så gästerna får välja färg mellan rött eller svart eller mixa..
Inga andra färger på klädder får dom ha..
Sen har jag ljushållare i svarta.. namnskyltarna som är på borden är svartafjärilar.. Duken är vit..
Har inte kommit så långt..
tema; rött -guld -vitt
röda klänningar på brud och tärna. röda rosor på brudgum och bestman. röd "blomsterboll" till näbb. röda servetter och röda hjärtan som placeringskort. små röda glashjärtan utspridda på borden.
vita dukar och vita pärlor i röda blomsterdekorationer + pärlsmycken på alla tjejer i följet.
champangefärgad ("blek guld") näbbklänning och slipsar på brudgum och bestman, + champangefärgade blommor till brud och tärna + löpare i guldfärgat sizoflor. guldhjärtan på de vita ljusen.
Vi ska ha svart o silver. Kommer nog försöka ha det på det mesta!! :) Men buketten? Tips??
samma här
Finns nån sida att kolla in för inspiration? Speciellt gällande blommorna haha :)
Till mrsThurhagen
Kolla in www.projectwedding.com under photos.
Till blommorna skulle du kunna ha silverband runt stjälkarna, eller silver pärlor i vissa av blommorna.
Tack! Det fanns lite bilder där!! Ojojoj...
Jag vet... Man kan sitta många timmar på den sidan. Kolla in tårtona sen, man får så mycket inspiration
Här är ett roligt servettdukningstips på temat rosor!
husmusen.blogg.se/161105114950_romantisk_middag_ikvll.html
Inbjudan, vigsel- och festprogram
Brudbuketten
Blommorna på borden
Tyvärr inte tärnklänningarna