• emeliek45

Inbjudningskort m.ask

Min blivande har någonstans sett en platt ask, som man kan öppna och däri står inbjudan skriven, med några stenar lösa i. Har någon annan hört talas om detta, och vet var jag kan hitta det? Det är en av få saker som han verkligen vill ha...Hoppas att någon vet....

• Svar på tråden Inbjudningskort m.ask
  • tonårsmorsa

Vet att min mamma köpt sådana. Sen hade hon dem som mall och gjorde egna i snyggare papper. Tror hon köpte på posten.

• matildaochniklas

Jag har sett någon här på BT som hade sådana, verkligen jättefint! Tyvärr kommer jag inte ihåg vem. Hoppas att du hittar det!

• Fejs

Vi skickar inbjudan i en ask. Det är 4 kort vi lägger i asken. Se mitt bildgalleri. Tyvärr hittade vi inga billiga askar på marknaden och de som fanns var inte i rätt storlek så vi har själva gjort dem av hårt silverpapper, vi har även testat så de passar i C4 kuvert.

• emeliek45

Tackar så mycket för bra råd....Fejs: fin ask, hittade du någon mall någonstans?

• emeliek45

Bling75, tack tack, min kille jublar över min axel, det är precis så han ville ha!!

• Fejs

Nej fick mäta o räkna mig fram

• Fejs

Kostade för övrigt ca 5 kr st

• Bling75

Jag hade gärna haft dem själv men vi lägger krutet på resan så några 10.000:- för inbjudningskorten fick jag inte igenom...

Svar på tråden Inbjudningskort m.ask