• Canta

Ledsen.....

Någon mer än jag som känner sig ledsen? Vet inte varför? Borde vara glad, har värdens bästa blivande man. Hur go och snäll som helst. Ändå vill jag bara krypa ner i ett hål.....

• Svar på tråden Ledsen.....
  • phly

Varför känner du dig så ledsen då.

• Canta

Vet inte om jag ska vara helt ärligt....känner mig bara sjukt ledsen i hjärtat...:(

• misstrixie

Vad tråkigt att du känner dig ledsen... har du någon du kan prata med om det här?

• phly

är du kanske lite överstressad

• Jessica o Daniel

så känner jag oxå vissa dagar..vet inte heller varför.

• Canta

Ja har pratat men min blivande och han har lovat att pyssla mig när jag kommer hem.

Är det bara jag som kan känna mig ledsen utan anleding eller det finns fler som känner så ibland?

• misstrixie
    Canta skrev 2008-03-17 15:23:21 följande:
    Ja har pratat men min blivande och han har lovat att pyssla mig när jag kommer hem.Är det bara jag som kan känna mig ledsen utan anleding eller det finns fler som känner så ibland?
    Vad gulligt av honom.

Du är absolut inte ensam, jag kan också känna så... speciellt den här tiden på året faktiskt brukar vara jobbigast för mig.
  • jelikr

Jag tror att det är nyttigt att känna så ibland (brukar oxå göra det)...
    Att vara ledsen och faktiskt sätta sig och gråta en skvätt även utan anledning , rensar kroppen har jag hört och så kan man känna sig ännu gladare sen istället...
    Du kan alltså se fram emot mer positivism sedan!!!!

• ohlala

jag har också haft en riktigt dåååååååååååååååålig dag idag.

• misstrixie

Det kanske hör samman lite med att man ställer krav på sig själv, man tycker att man "borde" må så himla fantastiskt eftersom man har så många bra saker i sitt liv, och när ens inre inte lyckas leva upp till det så tänker man att det måste vara något fel på en som inte kan vara tillräckligt glad... och så blir det en negativ spiral, tills man inte är det minsta glad utan bara ledsen.

Svar på tråden Ledsen.....