• Busiga

Är det bara jag som tycker det här med festprogram är ångest?? hjääälp

Hej!
    Vi gifter oss den 29 Mars, och jag har inte startat med program till festen el kyrkan.. jag vet inte alls hur jag ska göra el skriva suck.. hjärnsläpp!!!
    Jag vet bara att jag vill ha med placeringen och lite om varje gäst, sen vad vi ska servera..

Har inte en aning om hur jag ska få ihop det med utskriften av dessa.. har ett a4 som är vikt... men hmm hur gör man det i word el publisher??? någon som vill hjälpa en desperat brud i nöd??
    /Zara

• Svar på tråden Är det bara jag som tycker det här med festprogram är ångest?? hjääälp
  • Silva79

Tycker också att det är lite jobbig med festprogram, jag har dock hittat ett program (gratis) som verka ganska användbart i just häftes-syfte, så man får rätt saker på rätt sidor osv. Det kommer ju bli ett jäkla meck att skriva ut det ändå, men det funderar jag på att lämpa över på min m2b.

• trassel

Ja vad är det för progam? *nyfiken*

• Silva79

Vet inte, just nu alltså, sitter på jobbet. Men jag kan försöka komma ihåg att kolla upp det när jag kommer hem. Borde vara hemma runt kl 15, är du fortfarande intresserad av att veta så skriv ett gästboksmeddelande då :)

• alvine

Här kommer en länk till en bra sida där du kan ladda hem mallar till tex. festprogram.

Förslag på vad du kan ha med i festprogrammet:

* Lite info om platsen/orten ni befinner er om ni har många gäster som ej känner till omgivningarna.

* En välkomsttext till gästerna från brudparet.

* Meny

* Lite roliga ordnigsregler (det mesta på skoj)

* Gästinfo och placering.

* En liten text där brudparet fått svara på frågor om varandra samt det "korrekta" svaret. tex favoriträtt, främsta talang, snyggaste kändis mm.

Ja det finns ju hur mycket som helst man kan hitta på, det beror mest på vilken ton man vill ha på sin fest.

Lycka till!

• Canta

Här är en till som inte ser framemot att göra det...skapar ångest....

Svar på tråden Är det bara jag som tycker det här med festprogram är ångest?? hjääälp