• Monken

    84 dagar kvar...

    ... men vem räknar?

    Idag har jag och en av mina tärnor varit ute på stan och kikat på lite smått och gott. Vi var bla inne i en brudbutik och tittade lite på diadem. Jag hittade ett som var såå fint och då säger hon att hon köper det till mig. Jag blev jätteglad (såklart!!) vi kramade om varandra, fick sentimentala tårar i ögonen och blev jättefnissiga.

    Sen lite senare idag bara råkade jag köpa ett strumpeband också... Det är så mysigt detta med all mysplanering! Jag längtar såå till Dagen Då Vi Blir Man & Hustru!

  • Svar på tråden 84 dagar kvar...
  • Efter 11 år är det min tur

    Förstår att du längtar....passa på att njuta av allt planerande

  • Efter 11 år är det min tur

    Vänta du...värre blir det


    stfa skrev 2008-03-14 21:52:15 följande:
    84 dagar här med *hjälp*
  • Monken

    Det kan jag tänka mig... fast jag har nog koll på det mesta. Hör till den planerande sorten...
    Efter 11 år är det min tur skrev 2008-03-14 22:18:20 följande:


    Vänta du...värre blir det
  • hummledummle

    133 dagar kvar!! ÅÅ shit det går sjukt fort nu.....

  • niklasbivandefru

    fick ett sms nyss av min kärlek o han skrev att de va 110 dagar kvar till dagen B!

  • Monken

    81 dagar kvar. Ska börja på allvar med vigselprogrammet och festprogrammet vilken dag som helst nu...

  • pojomo

    hmm det är väl ca 200 dagar kvar eller .....jag får räkna vänta lite 153 dagar var det kvar. Ojoj jag har all tid på mig å fixa allt som är kvar.
    Påminn mig när det är 20 dagar kvar att fixa resten,kommer säkert ha glömt det viktigaste som papprena eller klänningen elller ringarna

Svar på tråden 84 dagar kvar...