• MissDoe

    Såååååå lång fredag!

    Sitter och väntar på att min m2b ska komma hem från Göteborg där han varit på mässa sen i lördags, och tiden går sååååååå långsamt! Tänkte att jag skulle överraska lite med god mat och ett litet välkommen-hem-paket, så jag har ju lite att pyssla med.. men inte än.. då är maten kall och paketet uppätet av våran katt innan han ens har lyft från Arlanda (bor i norrland så han måste byta flyg)..

    Så nu är det bara att vääääääääääääänta... och bara för att jag är totalt övervänt så har klockan börjat gå baklänges! Jag lovar, den kan omöjligt gå åt rätt håll! Jag har inte ens varit hemma 1 tim och det känns som jag väntat en evighet redan.. bläääääääää..

  • Svar på tråden Såååååå lång fredag!
  • Efter 11 år är det min tur

    Snnnnart...den som väntar på nåt gott ....Ta ett bad,slappa, piffa till dig så anländer han snart....the man ...the legend

  • MissDoe

    *ler* Ja, du har nog rätt.. men det är ju inte så lätt att ha tålamod när man är tillsammans med THE ONE!

  • Efter 11 år är det min tur

    Du har så rätt...visst är det härligt??

  • Efter 11 år är det min tur

    Jag har ju då tre män i mitt liv som är mitt allt....jag hinner inte tänka så mycket på han som är och jobbar men dom andra två kräver ju ganska mycket uppmärksamhet av mamma....men det e gott när han kommer hem och man sitter i soffan och får ha vuxentid....gött

Svar på tråden Såååååå lång fredag!