• Dykfia

Budget bröllop i Lerums Kommun. Snabbt svar tack!!

Hej.

Jag ska gifta 080808 mig med en underbar sambo, som verkligen kan stå ut med mig.

Allt som allt är färdigt, men behöver en lokal för ca 60 pers.

Aspenäs herrgård 1500kr p/p.

Nääs Slott 700kr p/p

Nääs Hotell 500kr p/p då ingår inget dryck.

men vill ha det billigare.

Vill hyra en vanlig lokal, då gör jag så att jag beställer catering som kommer o lämnar mat, dryck köper vi i Tyskland.

Församlingshemmet vill jag inte ha..

Hjälp.

• Svar på tråden Budget bröllop i Lerums Kommun. Snabbt svar tack!!
  • egensinnig

Riddarsten

Bergasalen i Tollered

• ullstumpan

Vi hade vår fest på Riddarsten, billigt och bra. Vi var nöjda med lokalen förrutom att vi inte kunde öppna alla fönstrerna. Det blev väldigt varmt i lokalen. Vi var också 60 personer. Det bästa med lokalen var att den hade ett extra rum som man kunde duka till barnen och som de kunde härja i... ;)

• Ab fab

kommunen har ladan Floda och bygdegården Gråbo. De bokas via kommunen- Kom in

gamla hammars backe - jolly jumper heter villa sävelången eller liknande. Där kan man inte ta med mat/dryck men jag tror inte de är så dyra.

det finns lokaler att hyra på Nääs men de var ganska dyra- så där 15000 för en helg om jag inte minns fel.

vilken är bergasalen? Är det MC klubben i Tollered?

• Ninni74

Om det är MC Klubbens lokal i tollered, så tycker jag att den var väldigt dyr, den kostar 7000kr att hyra, och det är sjölyckan i Tollerred som har hand om uthyrningen. Jag och min m2b var inne på att hyra den men tyckte att det blev för dyrt.

• Gela14

vi ska också gifta oss i Lerum, närmare bestämt i Gråbo...vi har valt St lundby golfklubb. Bra lokal och de kan ordna med maten. Så kolla runt lite på ortens golfklubbar...

Svar på tråden Budget bröllop i Lerums Kommun. Snabbt svar tack!!