• Maciebrud

Servetter med tassar på?

Ja det är sant. jag skulle vilja ha lite stilrena servetter med tassar på=) Hela vårt liv är hundarna så vi skulle vilja få med det på ett kul sett. Sen ska vi ju ha en del Miranda-nallar med också så tassarna går igen=)
    Någon som vet var man hittar?

• Svar på tråden Servetter med tassar på?
  • Tant Doris

Hjälper dig att puffa lite, här är en till som inte skulle klara sig utan hundarna (skulle vilja ha med dem i vigseln men min blivande sa nej.. svårt att lita på 80-kg:s hundar om småbarn ska hålla i dem, hmm.. kan inte förstå varför ).

Iallafall.. *puff puff*

• ia7

Prova Tradera, bla "hästbruden" trycker servetter i valfri färg bild o namn. Maila henne och fråga...

• Maciebrud

Tack båda två=)
    Jag ska kolla på tradera! Jag vill ju ha riktiga servetter och inte såna som går sönder bara man råkar nysa på dom;)

• Tant Doris

Glömde ju att skriva att www.kattisproduktion.se har en massa servetter. De använder servetter med bra kvalité, är inte så jättedyra i frakt (som t.ex calligraphen) och har ganska mycket att välja bland. De borde ha det du letar efter. Har själv beställt servetter därifrån vid tre andra tillfällen och är jättenöjd.

Svar på tråden Servetter med tassar på?