Underkläder till brudgummen?!
Någon som vet vad som är lämpligt för en brudgum att ha på sig? Och vars man kan få tag i det?
Någon som vet vad som är lämpligt för en brudgum att ha på sig? Och vars man kan få tag i det?
det har jag också funderat på, är såklart väldit efter smak, det finns visst spets string till dem också! Själv tycker jag bjärn borgs vita bomullsboxer är bäst till både vardag och fest...
Jaa det kanske skulle vara någonting! Man pratar ju och tänker mest på vad man själv (som brud) ska ha... För det ska ju vara speciellt och nåt nytt och lite exlusivare till bröllopet än det man har till vardags - så varför ska brudgummen bara ha vanliga nötta kallingar? (Ni förstår hur jag menar :P)
Spetsstring!
Det får inte min finis ha, hur gärna han än vill
Fy, så heteronormativ jag är! (Men vafan, ska man gifta sig så...är man där ändå).
Men något lite finare skulle man kunna överlämna till honom på morgonen innan bröllopet. Skulle inte det kunna vara en rolig trend att starta? =) Fina undisar till blivande maken. Jag ser en expansiv marknad framför mig...
Haha, min m2b frågade mig vad han ska ha för underkläder häromdagen, med tanke på att jag funderar på vad jag ska ha...
Jag funderar också på att köpa ett par åt honom som han får på morgonen.
Han sa: "Något annat än försvarets gröna tar jag icke på mig". Och ärligt talat är jag rätt nöjd så, gifter man sig med en yrkesofficer så gör man, han har typ 2 par kalsonger som inte är de gröna...
Hmm... som kille vill jag känna mig bekväm under en sån dag. Så låt han välja nåt som han känner sig bekväm i.
Min blivande ska köpa ett par vita Björn Borg short shorts. Han ser alltid ursnygg ut, men med solbränna och ett par vita kalsonger blir han nog om möjligt ännu läckrare
Guldkalsoner säger jag bara
Oj, kalsonger skulle de stå..