• lyckligjävel

oh my god

snacka om fixering....

• Svar på tråden oh my god
  • Lycka o Kärlek

ha ha! Vilket jobb! Han måste verkligen älska sin blivande

• blivandefrularsed

jisses!! Hur kommer man på en sån idé??!!??? Han hade tid över iaf...

• bara jag

Ja, det måste vara en japan. Bara dom kan komma på nåt sånt! Inte speciellt romantiskt, men han kanske ville sätta nåt Guiness-rekord eller nåt..

• Lady o Lufsen

Jag hoppas verkligen att hon svarade JA och gav honom en rejäl massage efter det slitet!!!

hade velat se hennes reaktion...

• Phyxius

Shit! va är de me grabben?!

• Lady o Lufsen

Han är ju tokigt kär och gaaaaaalen ser du väl!
    Han vill försäkra sig om att budskapet går fram Tänkte ni på att det stod olika saker på alla lapparna? Undrar vad han skrev??

Phyxius skrev 2008-03-10 23:20:31 följande:
    Shit! va är de me grabben?!
  • Stjärnblomma

Lady o Lufsen skrev 2008-03-10 23:29:05 följande:

Han är ju tokigt kär och gaaaaaalen ser du väl!Han vill försäkra sig om att budskapet går fram Tänkte ni på att det stod olika saker på alla lapparna? Undrar vad han skrev??
    Enligt killens egna kommentarer (till höger) hade han skrivit ner fina minnen av deras tid tillsammans. Inspirationen kom från en koreansk tv-talkshow (låter helt sanslöst men vi ska väl inte säga för mycket med tanke på vad som ibland visas på vår tv...)
  • Lady o Lufsen

Dom måste ha levt ihop en stund då...med tanke på allt han skrev

Stjärnblomma skrev 2008-03-11 10:45:31 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2008-03-10 23:29:05 följande:
    Enligt killens egna kommentarer (till höger) hade han skrivit ner fina minnen av deras tid tillsammans. Inspirationen kom från en koreansk tv-talkshow (låter helt sanslöst men vi ska väl inte säga för mycket med tanke på vad som ibland visas på vår tv...)
  • matildaochniklas

Shit vilket jobb! Det var gulligt tycker jag!

• Princess Nightingale

Inte romantiskt? Hm, det tycker nog faktiskt jag. Det lar ha tagit mer an ngn timma att fullborda ideen, dessutom var det valdigt orginellt

Svar på tråden oh my god