• pudan
    Äldre 10 Mar 11:41
    7216 visningar
    11 svar
    11
    7216

    Akut hjälp - snabbt tryckeri Malmö

    Hej!

    Är på jakt efter ett bra tryckeri i Malmö som är snabba och gärna billiga. Behöver trycka ca 40 inbjudningskort och 10 planscher och behöver dem i stort sett igår. Pga strul med den som skulle göra det är vi nu i supertidspress. Givetvis har skrivaren börjat krångla och vi kan därför inte skriva ut dem själv :(

  • Svar på tråden Akut hjälp - snabbt tryckeri Malmö
  • pudan
    Äldre 10 Mar 11:53
    #1

    Puff Puff!!!!

  • MixMax
    Äldre 10 Mar 13:33
    #2

    Mitt förslag är att ringa runt till de tryckeri som finns och höra med dom om de kan hjälpa till.

  • Isadis­a
    Äldre 10 Mar 14:17
    #3

    Vet inte om de är billiga, men Holmbergs nedanför Caroli är bra.

  • pudan
    Äldre 10 Mar 14:21
    #4

    Tack för tipsen. Har ringt runt till massor men alla vill återkomma med offert "senare under dagen" och det har vi tyvärr inte tid att hålla på att vänta på. Har nu hittat ett ställe där jag kan lämna i morgon bitti och hämta på eftermiddagen till ett väldigt bra pris så det fixar sig tack och lov!

  • GladaE­mma
    Äldre 10 Mar 14:27
    #5

    Hejsan

    Var ska du lämna det? Bra att veta inför framtiden =)


    pudan skrev 2008-03-10 14:21:13 följande:
    Tack för tipsen. Har ringt runt till massor men alla vill återkomma med offert "senare under dagen" och det har vi tyvärr inte tid att hålla på att vänta på. Har nu hittat ett ställe där jag kan lämna i morgon bitti och hämta på eftermiddagen till ett väldigt bra pris så det fixar sig tack och lov!
  • Melis
    Äldre 10 Mar 14:32
    #6

    Själv tryckte jag mina på Mediatryck på Lunds Universitet...BILLIGT

  • pudan
    Äldre 10 Mar 14:45
    #7

    Jag kommer att lämna på Arkitektkopia. Jag har använt mig av dem i jobbet och det funkar finfint. Som backup om nåt skulle strula har jag lyckats charma mig in på ett företags interna tryckeri som lovat att hjälpa till om nåt händer trots att de inte tar externa jobb i vanliga fall. Med brett leende när man pratar i telefon och litet hjälplöst tonfall fixar sig tydligen allt :)

  • Äldre 28 Jan 14:56
    #8

    Ett bra tips på tryckeri i malmö är http://tryckeri-malmö.se 
    Ligger visserligen i Helsingborg men arbetar med folk i hela Skåne. Snabb service och kvalitativa trycksaker enligt mig!
  • Äldre 28 Jan 15:04
    #9

    Tror jag lyckades sjabbla till länken till Tryckeri Malmö sidan! 

  • Äldre 28 Jan 15:07
    #10
  • Plätti­s
    Äldre 28 Jan 15:31
    #11

    Tråden är från 2008, så det är förmodligen inte ens i närheten av akut längre. 


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Akut hjälp - snabbt tryckeri Malmö