• Jenniecarlsson

OT: Days of our lifes

Är hemma idag pga förkylning vilket inte händer speciellt ofta men NÄR det händer ligger jag ofta och slötittar på Days of our lifes, men är ärligt; Vad fasiken händer med serien? Den har ju spårat ute helt och hållet!

• Svar på tråden OT: Days of our lifes
  • Mrs G to be

Håller med! Men jag kan ändå inte låta bli att följa det när jag är sjuk eller arbetar hemifrån... :-0

Har det tagit fast Marlena som mördaren ännu?

• Jenniecarlsson

Japp nu pågår jakten på henne=)

• Kattflickan

Javisst är Days of our lives helt otroligt! Tänk hur man kan hålla en serie vid liv så många år och att handlingen går framåt hur långsamt som helst. Man kan göra uppehåll från serien i flera månader och ändå hänga med i handlingen... Brukar också kolla när jag är sjuk. Visst är det fascinerande när skådespelarna pratar högt för sig själva om vad de tänker göra..

• BlivandeFruJohansson

Bra, inte bara ja som ser de ibland Helt sjuk serie!! Och när dom döda kommer tillbaka och dom pratar me dom levande.. Inte så mycke som är trovärdigt!!

• 20080301

har inte missat ett avsnitt sen 95 =)

• MissieA

Haha kul me en ny days tråd

Tittar så ofta jag kan, blir ju beroende nästan haha även om jag vet vad som kommer hända. Konstigt det. MEn kul serie även om den är lite tokig haha.

• Mrs G to be

Arbetar hemifrån på fm idag - kommer naturligtvis att kolla!

• Kärlek ger näring åt själen

Jag brukar kolla på mina lediga dagar.. Min m2b har börjat titta när han är ledig *S* borde egentligen vara en varningstriangel på det programmet :" OBS Beroende framkallande"

Men jag förstår inte hur tusan de kan gå runt som katten kring het gröt när det gäller mångt o mycket i den serien *S*

• MissieA

Haha fantasin tar väl aldrig slut

• Jessica o Daniel

Men gud så segt serien går nu,händer ju knappt något! men ändå sitter jag där spikad framför tvn o kollar. (när jag är ledig)

• MissieA

haha,, ja man vill bara att dem ska skynda på lite. Snart börjar det väl hända mer hoppas jag. Alla har fattat att Marlena är mördaren såå kan dem inte bara skynda på lite nu hehe..

• Jessica o Daniel

ja nu hoppas ja de händer lite,men de kommer väl ta 100 år innan de tar fast henne.

Svar på tråden OT: Days of our lifes