• MissNiss

Festprogram...

Kommer ni ha en liten gästpresentation om varje gäst???

• Svar på tråden Festprogram...
  • Mrs love

Ja det kommer vi att ha, tycker det är ett jätteroligt inslag!

• jelikr

Japp det kommer vi ha...
    Var med och skrev till syrrans bröllop så jag vet att det inte är lätt , men det är kul att läsa som gäst!!

• MissNiss

Det är jätteskoj!! Men otroligt svårt på vissa gäster...

• Miss (snart mrs) A

Ja, det är tanken, men eftersom det nu är mindre än 6 veckor kvar till bröllopet och vi har massor kvar att göra så får vi se om vi hinner...

Jag tycker att det är en trevlig detalj, framför allt eftersom bröllop oftast samlar delar av släkter och vänner som kanske aldrig träffats förut och då kan man se vem den eller den personen är och vad de gör. Men, vi är rätt så tramsiga så vi vill göra det lite skoj så frågan är om man hinner det!

• Paeonia

Om ni är lika tramsiga som oss så gå in på vår sida på weddingannoncer och kolla in vår gästlista med sting

Det är väl 99% ljug alltihopa.

Många har skrattat sig igenom listan har vi fått höra

paeonia.weddingannouncer.com/

Miss (snart mrs) A skrev 2008-03-10 10:02:50 följande:

Ja, det är tanken, men eftersom det nu är mindre än 6 veckor kvar till bröllopet och vi har massor kvar att göra så får vi se om vi hinner...Jag tycker att det är en trevlig detalj, framför allt eftersom bröllop oftast samlar delar av släkter och vänner som kanske aldrig träffats förut och då kan man se vem den eller den personen är och vad de gör. Men, vi är rätt så tramsiga så vi vill göra det lite skoj så frågan är om man hinner det!
  • bara jag

Hehe, ja trots över 100 gäster ska vi ha det. Det blir dock liten text och inte så utförligt

• Ickaflicka

Paeonia: Precis så vill vi också skriva! Kul idé att ha listan på hemsidan innan, så att folk kan kolla vilka andra roliga prickar som kommer!

• Nessan

Japp, tycker gästpresentationen är bland det roligaste att läsa i ett festhäfte.

• Miss (snart mrs) A

Peonia, hahaha så roligt! Det måste jag hem och visa killen! Vi försöker tramsa till sanningen så mycket vi kan men i vissa fall går det bara inte. Då kanske vi lånar ett eller två trams av er, hoppas det är ok?

• Paeonia

Varsågod
    Några har jag snott från någon annan här

Vi hade askul när vi gjorde den. Den är motsägelsefull ganska många gånger. Står det körskolelärare så har personen inget körkort, vilket vi tråkar honom för.
    Skalbaggesamlaren har egentligen fobi för just skalbaggar osv osv. Ja, du fattar.

Miss (snart mrs) A skrev 2008-03-10 14:17:59 följande:

Peonia, hahaha så roligt! Det måste jag hem och visa killen! Vi försöker tramsa till sanningen så mycket vi kan men i vissa fall går det bara inte. Då kanske vi lånar ett eller två trams av er, hoppas det är ok?
Svar på tråden Festprogram...